crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 581057

Časopis

Autori: Martinović, Maja; Pirić, Valentina; Mušura, Andrijana
Naslov: Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta
( Issues Concerning the Product as Part of the Marketing Mix )
Izvornik: Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu (0351-3947) 66 (2011); 531-548
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: poslovna etika; proizvod; marketinški miks; zaštita potrošača; primjena etike u poslovnoj praksi; manipulativni marketing
( business ethics; product; marketing concept; marketing mix; consumer protection; implementation of ethics in business practice; manipulative marketing )
Sažetak:
U radu autori iznose postavke moderne marketinške koncepcije i kritiku marketinške prakse vezanu uz etička pitanja. Riječ je o manipulirajućem marketingu, zavaravanju i obmanama zbog kojih se s pravom možemo pitati ide li sve u smjeru koji društvo kao cjelina priželjkuje. Na radu se detaljnije opisuju neka etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta te se za ilustraciju analiziraju pojedini slučajevi iz hrvatske poslovne prakse. To se povezuje i s mišljenjem hrvatskih građana o aktualnim etičkim pitanjima do kojeg se došlo putem istraživanja koje provodi agencija za tržišna istraživanja , GfK - Croatia. Predlažu se načini primjene etike u hrvatskoj poslovnoj praksi te se razmatra postojeći Kodeks o etičnom poslovanju, Zakon o zaštiti potrošača i Nacionalni program zaštite potrošača, s posebnim osvrtom na pitanja vezana uz proizvode. Razmatraju se postojeći načini zaštite potrošača te njezini nositelji u RH.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=110188
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta
Upisao u CROSBI: amusura@ffzg.hr (amusura@ffzg.hr), 23. Svi. 2012. u 09:09 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4