Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta (CROSBI ID 184184)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Martinović, Maja ; Pirić, Valentina ; Mušura, Andrijana Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta // Obnovljeni život, 66 (2011), 531-548

Podaci o odgovornosti

Martinović, Maja ; Pirić, Valentina ; Mušura, Andrijana

hrvatski

Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta

U radu autori iznose postavke moderne marketinške koncepcije i kritiku marketinške prakse vezanu uz etička pitanja. Riječ je o manipulirajućem marketingu, zavaravanju i obmanama zbog kojih se s pravom možemo pitati ide li sve u smjeru koji društvo kao cjelina priželjkuje. Na radu se detaljnije opisuju neka etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta te se za ilustraciju analiziraju pojedini slučajevi iz hrvatske poslovne prakse. To se povezuje i s mišljenjem hrvatskih građana o aktualnim etičkim pitanjima do kojeg se došlo putem istraživanja koje provodi agencija za tržišna istraživanja , GfK - Croatia. Predlažu se načini primjene etike u hrvatskoj poslovnoj praksi te se razmatra postojeći Kodeks o etičnom poslovanju, Zakon o zaštiti potrošača i Nacionalni program zaštite potrošača, s posebnim osvrtom na pitanja vezana uz proizvode. Razmatraju se postojeći načini zaštite potrošača te njezini nositelji u RH.

poslovna etika ; proizvod ; marketinški miks ; zaštita potrošača ; primjena etike u poslovnoj praksi ; manipulativni marketing

nije evidentirano

engleski

Issues Concerning the Product as Part of the Marketing Mix

nije evidentirano

business ethics ; product ; marketing concept ; marketing mix ; consumer protection ; implementation of ethics in business practice ; manipulative marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

2011.

531-548

objavljeno

0351-3947

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija

Poveznice
Indeksiranost