Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta (CROSBI ID 184184)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Martinović, Maja ; Pirić, Valentina ; Mušura, Andrijana
hrvatski
Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta
U radu autori iznose postavke moderne marketinške koncepcije i kritiku marketinške prakse vezanu uz etička pitanja. Riječ je o manipulirajućem marketingu, zavaravanju i obmanama zbog kojih se s pravom možemo pitati ide li sve u smjeru koji društvo kao cjelina priželjkuje. Na radu se detaljnije opisuju neka etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta te se za ilustraciju analiziraju pojedini slučajevi iz hrvatske poslovne prakse. To se povezuje i s mišljenjem hrvatskih građana o aktualnim etičkim pitanjima do kojeg se došlo putem istraživanja koje provodi agencija za tržišna istraživanja , GfK - Croatia. Predlažu se načini primjene etike u hrvatskoj poslovnoj praksi te se razmatra postojeći Kodeks o etičnom poslovanju, Zakon o zaštiti potrošača i Nacionalni program zaštite potrošača, s posebnim osvrtom na pitanja vezana uz proizvode. Razmatraju se postojeći načini zaštite potrošača te njezini nositelji u RH.
poslovna etika ; proizvod ; marketinški miks ; zaštita potrošača ; primjena etike u poslovnoj praksi ; manipulativni marketing
nije evidentirano
engleski
Issues Concerning the Product as Part of the Marketing Mix
nije evidentirano
business ethics ; product ; marketing concept ; marketing mix ; consumer protection ; implementation of ethics in business practice ; manipulative marketing
nije evidentirano