crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 582072

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Igrić, Ljiljana
Naslov: Uvod
( Introduction )
Knjiga: Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama
Urednik/ci: Kiš-Glavaš, Leila ; Fulgosi-Masnjak, Rea
Izdavač: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM
Grad: Zagreb
Godina: 2003
Raspon stranica:: 7-9
Ukupni broj stranica u knjizi:: 3
ISBN: 953-98972-0-3
Ključne riječi: program edukacije za učitelje, učenici s teškoćama
( activities for teachers, children with disabilities )
Sažetak:
U Uvodu priručnika voditeljica projekta "Edukacija učitelja i integracija djece s posebnim potrebama" daje opis projekta koji je imao za cilj kreiranje programa i evaluaciju njegove učinkovitosti. Ovaj program edukacije se preporučuje školi i učiteljima kao preduvjet za razvoj inkluzivne škole.
Projekt / tema: 013001
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: ljigric@erf.hr (ljigric@erf.hr), 30. Svi. 2012. u 10:31 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4