crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 582081

Časopis

Autori: Mavrin Cavor (Igrić), Ljiljana
Naslov: Sažetak doktorskog rada: Komparativna analiza strukture stavova roditelja prema polaznicima škole za mentalno retardirane i djeci bez somatopsihičkih oštećenja
( Comparative analysis of parental attitude structure towards attendants of school for mentally retarded children and towards children without somatophysical disabilities )
Izvornik: Prijmijenjena psihologija (0351-2657) 2 (1981), 4; 223-224
Vrsta rada: prikaz
Ključne riječi: stav roditelja; djeca s teškoćama; socioekonomski status; neurotska reakcija
( parental attitude; children with disabilities; socioeconomic status; neurotic reaction )
Sažetak:
Glavni cilj rada bio je da se utvrde razlike u strukturi stava roditelja mentalno retardirane djece i roditelja djece bez somatopsihičkih oštećenja. Te su relacije promatrane u odnosu na neke elemente socioekonomskog statusa obitelji i neurotske reakcije roditelja. U tu svrhu je ispitan uzorak od 760 roditelja učenika prvih razreda redovne osnovne škole na teritoriju SR Hrvatske i 155 roditelja učenika škole za mentalno retardirane u SR Hrvatskoj.
Projekt / tema: 22954
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Sažetak doktorskog rada: Komparativna analiza strukture stavova roditelja prema polaznicima škole za mentalno retardirane i djeci bez somatopsihičkih oštećenja
Upisao u CROSBI: ljigric@erf.hr (ljigric@erf.hr), 30. Svi. 2012. u 11:02 sati
Napomene:
The main goal of this paper was establishing differences in attitude structure of parents of mentally retarded children and parents of children with no somatophysical disabilities. These relations were viewed in the light of some elements of socioeconomic status of the family and neurotic reactions of parents. With that goal, a sample of 760 parents of students attending first grade of regular elementary school in the Republic of Croatia and 155 parents of students attending the school for mentally retarded children in the Republic of Croatia was examined.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4