Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilog (CROSBI ID 184772)

Prilog u časopisu | stručni rad

Lah, Nataša Prilog // Fantom slobode, 10 (2012), 1; 171-173

Podaci o odgovornosti

Lah, Nataša

hrvatski

Prilog

Članak je napisan kao zaključak višegodišnjeg, kritičkog praćenja likovne scene u Galeriji OK, MMC Palach, Rijeka ; a povodom retrospektivne izložbe MMC-a u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci, srpnja 2007. „Prilog“ se veže na kritike pisane u četverogodišnjem razdoblju (od 2001.-2005.) o likovnom programu Galerije OK objedinjene su u knjizi „Likovne kronike“ (Nataša Šegota Lah, Redak Split, 2012.) i odnose se na likovne projekte Svena Stilinovića (Obojene riječi lirske psovke, 2004.g., str. 18) ; Metoda Frlica (Daleko od tržišta ušminkane kože, 2002.g, str. 21) ; Vlatka Vinceka (Prefiguracije, 2001.g., str. 23) ; Stjepana Lahovskog (Moj posljednji posjetilac, 2005.g., str.25) ; Antuna Maračića (Cro Car Crash Cronicle, 2001.g., str. 75) ; Karla Došena, Damira Čargonje i Kreše Kovačičeka (Visinska bolest anđela ili vrtoglavica, 2004.g, str.82) ; Rina Efendića (Ekranizacija žalosti, 2001.g., str. 87) ; Nenada Voriha (Slikograd, kao filmograd, 2005.g., str. 89) ; Aleksija Kobala (Ogledalo zbrkanog svijeta, 2002.g., str. 90) ; Igora Eškinje (Slikanjem, lijepljenjem i otiranjem nogu učinjen triptih, 2003.g., str.97) ; Romana Grozića (Nježan udarac šakom u sjećanje, 2004.g., str.102), Mie Vesovića (Palanačke skice, 2004., str. 111) ; Jusufa Hadžifejzovića (Nomadski život stvari, 2003.g., str.121) ; Damira Šokčevića i Vlade Wuxana (Nemir na krmi i utrobi broda, 2004., str. 131.) ; Ante Jerkovića (Indikacije i kontraindikacije plavog, 2001.g., 168) ; Borisa Cvjetanovića (Kutni memento, 2002.g., str. 187) ; Fedora Vučemilovića (Bove u vodi, 2002.g., str.221) ; Jasenka Rasola (Nabrajanje otuđenih sitnica, 2003.g., str. 258) ; Amele Frankl (O sebi zapravo, ali ne istinito, 2002.g., str. 306) ; Milijane Babić (Igra se poigrala Alisom, 2004.g., str. 308) ; Irene Fiuman (Između umjetnosti i života, 2004.g., str. 317) ; Igora Tomljenovića (Realizam skrivene stvarnosti, 2002.g., str.319).

likovna kritika; Multimedijalni centar Rijeka; Omladinski klub Jan Palach; Muzej moderne i suvremene umjetnosti Rijeka

Vezani članci: temat / katalog „Riječke devedesete“ (Palachova galerija O.K., alternativna scena), 2007. MMSU Rijeka ; i fanzin „MMC d.o.o. poduzeće u kulturi“, Zagreb, 29. svibanj 2011., Pogon, zagrebački centar za nezavisnu kulturu i mlade (www.upogoni.org)

engleski

Contribution

nije evidentirano

Art critique; Multimedia Centre Palach; OK Gallery; Museum of Modern and Contemporary Art Rijeka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2012.

171-173

objavljeno

1334-3327

Povezanost rada

Povijest umjetnosti