crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 586913

Rad u postupku objavljivanja

Autori: Ban, Ana; Vrcelj, Sofija
Naslov: Kako prepoznati darovitog učenika?
( HOW TO IDENTIFY GIFTED STUDENT? )
Izvornik: Metodološki problemi istraživanja darovitosti (Zbornik 18) (2012)
Status rada: Poslan
Ključne riječi: nadareni učenici; školski programi; potencijali; škola; sposobnosti; uspjeh
( gifted students; school programs; resources; schools; skills; success )
Sažetak:
U radu se raspravlja o (potencijalno) nadarenim učenicima i o problemima njihova prepoznavanja. Autorice ističu da se često nadareni poistovjećuju s odličnim učenicima što znači da su ocjene kriterij identifikacije. U vezi s time, potrebno je redefinirati „nadarenost“ kao i uspjeh i neuspjeh u školskim susavima. Isto tako, školska praksa pokazuje da nadarenost najčešće biva problemom onih koji su nadareni, ali i sredine u kojoj žive jer rad u školama je orijentiran prema općeprihvaćenom kriteriju „normalnosti“ kao kriteriju prosudbe učenikovih potencijala ( što nije samo fenomen hrvatskih škola). Prema zakonskom određenju, nadareni učenici imaju mogućnost ubrzanog školovanja/studiranja, međutim u praksi takvi slučajevi gotovo ne postoje. Programi koji se nude u većini škola znatno rjeđe se poklapaju sa sposobnostima i osobinama nadarene djece, te se njihovim potrebama nastoji udovoljit izvan okvira škole.
Projekt / tema: 009-0000000-1292
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 586913.Ban_Vrcelj_Kako_prepoznati_darovitog_uenika_konana.doc (tekst priložen 9. Srp. 2012. u 12:11 sati)
Upisao u CROSBI: aban@ffri.hr (aban@ffri.hr), 9. Srp. 2012. u 12:11 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4