Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Intenzifikacija procesa vježbanja u području edukacije (CROSBI ID 588354)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip Intenzifikacija procesa vježbanja u području edukacije // Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012. str. 24-32

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

hrvatski

Intenzifikacija procesa vježbanja u području edukacije

Kako intenzifikacija podrazumijeva „poduzimanje mogućih i potrebnih postupaka prije, tijekom i poslije procesa vježbanja u cilju postizanja što bolje ukupne efikasnosti u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“ (Findak, 2012), onda je jasno kako je ona uvjet optimiziranja procesa vježbanja u kineziološkoj edukaciji, odnosno uvjet utjecaja na kinantropološka obilježja te prijenos motoričkih i teorijskih informacija, predstavljajući tako sve mjere koje doprinose uspješnosti tog utjecaja. Kineziološka edukacija je sveobuhvatan proces koji prati ljudsko biće od predškolske do visokoškolske dobi (Prskalo i Babin, 2006), a odgoj i obrazovanje su najsloženije i najodgovornije ljudske aktivnosti (Rosić, 1999). Odgoj je s kineziološkog motrišta permanentni planirani proces formiranja određenih osobina, sposobnosti i znanja kojima se pospješuje zdravlje i razvoj pojedinca i njegov odnos prema okružujućem svijetu, napose radu, prirodi, društvu i drugim ljudima (Findak i Prskalo, 2004). Kineziološka paradigma procesa vježbanja kao upravljačkog sustava (Mraković, 1977) nezaobilazna je u definiranju individualiziranog rada, a definicija programiranja procesa vježbanja kao metodološko metodičkog postupka utvrđivanja i primjene energetsko-informatičkih ulaza i kontrole njihovih izlaza za poznato stanje subjekta i unaprijed definirane ciljeve (Mraković, 1987). Jasno je iz prethodnog kako u tako složenom sustavu koji obuhvaća dinamičke odnose upravljačkih i upravljanih sustava u planiranju, programiranju, provedbi i kontroli učinaka procesa vježbanja u edukaciji (Findak i Prskalo, 2004) postoji praktički neograničeni prostor za intenzifikaciju procesa vježbanja. Ovaj prostor do sad nije ni približno iskorišten osim, ako se izuzme entuzijazam struke koja „unatoč svemu“ primjenjuje znanstvene spoznaje u svakodnevnom često i „Sizifovu poslu“. Kako intenzificirati odnosno „pojačati“ (Anić, 2006) mogući i neophodni utjecaj u kineziološkoj edukaciji pokušava se odgovoriti u ovom radu.

intenzifikacija; proces vježbanja; edukacija

nije evidentirano

engleski

The intensification of the process of exercise in the fields of education

nije evidentirano

intensification; education;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

24-32.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Findak, Vladimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

953-95082-9-0

Podaci o skupu

21. Ljetna škola kineziologa Republike hrvatske

pozvano predavanje

26.06.2012-30.06.2012

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija