Razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja kod predškolske djece (CROSBI ID 185335)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško ; Vojnović, Narcisa ; Lukač, Anđela ; Šimunović, Ida
hrvatski
Razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja kod predškolske djece
Samopoštovanje, važan aspekt samopoimanja, termin je kojim se izražava globalno vrednovanje sebe. Cilj ovog istraživanja odnosi se na ispitivanje razlika u zastupljenosti različitih čimbenika koji doprinose razvoju samopoštovanja kod predškolskog djeteta. Sudionice istraživanja bile su prigodni uzorak od 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj. Primijenili smo Upitnik o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Rezultati su pokazali da postoje razlike u procijenjenoj zastupljenosti u: izvorima znanja o razvoju samopoštovanja djeteta koje roditelji koriste u odgoju, načinima na koje roditelji potiču samopoštovanje djeteta, načinima pomoći od strane vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta, informacijama koje roditelji najčešće dobivaju od strane odgojiteljica. Roditelji općenito pokazuju velik interes za razvoj samopoštovanja kod djece, i u tome percipiraju važnost vlastite roditeljske) uloge, važnost predškolske ustanove te koordinacije zajedničkog napora roditelja i predškolske ustanove u funkciji poticanja djetetova samopoštovanja.
djeca; samopoštovanje; razlike; dječji vrtić; roditelji
nije evidentirano
engleski
Differences in factors associated with boosting self-esteem in preschool children
nije evidentirano
children; self-esteem; differences; kindergarten; parents
nije evidentirano