Godina: 2012
Serija: Manualia polytechnici studiorum Zagrabiensis
Stranica: cca 100 stranica teksta i 130 video zapisa
ISBN: 978-953-7048-23-5
Ključne riječi: komunikacijske vještine; elektronička knjiga
( communicatiun skills; e-book )
Cilj je udžbenika osvješćivanje i razumijevanje osnova komunikacijskog procesa, te usvajanje tehnika i vještina potrebnih za uspješnu komunikaciju s pojedincima, u grupi i s publikom. Udžbenik promiče humanističke vrijednosti kao što su suodgovornost, pravo na uključenost i prihvaćenost, slobodno izražavanje i uvažavanje, te tolerancija različitosti. Vježbe iz predmeta Komunikacijske vještine sastoje se od trinaest poglavlja, a svako poglavlje od tri cjeline. U prvoj su cjelini ciljevi vježbe, opis potrebne pripreme, način izvođenja i, prema potrebi, neka važna napomena. U drugoj su cjelini video-snimke vježbi održanih uživo ; zbog lakšeg praćenja podijeljene su na kraće zapise koji prikazuju uvod, rad svakog pojedinog studenta i raspravu, odnosno zaključak. Treća cjelina navodi teorijsku pozadinu vježbe. Na kraju je svake cjeline popis korištene literature. Struktura poglavlja je pravocrtna, a vježbe su poredane u slijedu od upoznavanja do posljednjeg predavanja u semestru. Međutim, ovaj udžbenik omogućuje mnogo više od pravocrtna pregleda sadržaja. U gornjem izborniku mogu se naći relevantne informacije o udžbeniku, dok su u lijevome brojne poveznice prema općim informacijama kao što su preporučena literatura i kratke sugestije za uspješnije pretraživanje informacija, ali i specifičnije informacije za studente Tehničkog veleučilišta u Zagrebu poput uputa za izradu seminarskog rada i iscrpna raspisa studentskih obveza. Osim vlastita sadržaja, udžbenik sadrži niz pomno odabranih poveznica na vanjske sadržaje poput elektroničkih knjiga, udžbenika, stručnih i znanstvenih časopisa... Stoga može poslužiti kao dobra polazna točka za pisanje završnog ili diplomskog rada.
Informacijske i komunikacijske znanosti,Sociologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://nastava.tvz.hr/komunikacijske-vjestine/index.php/hr/
Upisao u CROSBI: pjandric@tvz.hr (pjandric@tvz.hr), 17. Ruj. 2012. u 17:14 sati