Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suradnja s roditeljima u predškolskoj ustanovi: analiza pojedinih aspekata (CROSBI ID 186358)

Prilog u časopisu | stručni rad

Vlah, Nataša ; Tatalović Vorkapić, Sanja Suradnja s roditeljima u predškolskoj ustanovi: analiza pojedinih aspekata // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 61-73

Podaci o odgovornosti

Vlah, Nataša ; Tatalović Vorkapić, Sanja

hrvatski

Suradnja s roditeljima u predškolskoj ustanovi: analiza pojedinih aspekata

S obzirom da suradnja roditelja i odgajatelja predškolske djece predstavlja jedan od osnovnih preduvjeta uspješnog ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja djece unutar sustava predškolskih ustanova u našoj zemlji, osnovni cilj ovog rada bio je pokušati prikazati postojeću situaciju, te teoretski preispitati mogućnosti unapređenja pedagoškog rada na području suradnje s roditeljima i drugim skrbnicima djece. Pored toga, fokus rasprave u radu jest usmjeren ka jednoj specifičnoj problematici koja se odnosi na ispitivanje mogućnosti unapređenja pedagoškog i savjetodavnog rada na području suradnje s roditeljima čija djeca imaju posebne odgojne i obrazovne potrebe. Stoga su početno prikazana relevantna stručna i znanstvena istraživanja provedena u našoj zemlji koja utemeljuju opravdanost postavljanja navedenog problema. Također, prikazani su relevantni podaci iz područja zakonske regulative, kao i značajni statistički pokazatelji u Republici Hrvatskoj. Na osnovu rasprave kreirane su preporuke za daljnji znanstveno-stručni rad s ciljem što efikasnije suradnje između odgajatelja i obitelji djece radi njihove uspješne socijalne integracije, kao i buduće istraživačke smjernice.

suradnja; odgajatelji; roditelji; djeca s posebnim potrebama

nije evidentirano

engleski

Cooperation with Parents in Preschool Institutions: Analysis of Certain Aspects

nije evidentirano

cooperation; preschool educators; parents; children with special

nije evidentirano

Podaci o izdanju

152 (1)

2011.

61-73

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija

Poveznice