crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 601226

Knjiga

Autori: Bezinović, Petar; Marušić, Iris; Ristić Dedić, Zrinka
Naslov: Opažanje i unapređivanje školske nastave
( Observing and improving school teaching )
Vrsta knjige: priručnik
Izdavač: Agencija za odgoj i obrazovanje i Institut za društvena istraživanja
Grad: Zagreb
Godina: 2012
Stranica: 68
ISBN: 978-953-6218-49-3
Ključne riječi: Kvaliteta školske nastave; opažanje nastave; razvoj nastavničkih kompetencija
( Quality of school teaching; observation of teaching; development of teaching competencies )
Sažetak:
Kolegijalno opažanje nastave je suradničko- razvojni pristup u kojemu učitelji međusobno prate nastavu, potiču (samo)refleksiju o nastavnom procesu, analiziraju, raspravljaju i razmjenjuju dobra nastavna iskustva. Pristup se temelji na jednakosti i uzajamnosti, kolegijalnoj podršci i konstruktivnoj razmjeni mišljenja. U priručniku je opisan pristup, kao i mogućnosti njegova korištenja za profesionalni razvoj učitelja. Predloženi postupci i obrasci za opažanje i samoanalizu učitelja usmjereni su na bitne komponente kvalitetne nastave i olakšavaju korištenje pristupa za unapređivanje nastavničkih kompetencija. Osim za kolegijalno opažanje nastave i profesionalni razvoj učitelja, obrasci se mogu koristiti i za potrebe supervizije te kao vrijedan izvor informacija za opće samovrednovanje škola.
Projekt / tema: 100-1001677-0883
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Strucna
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://www.azoo.hr/images/Strucni2012/jesenski_rok_2012/Opazanje_web.pdf
Upisao u CROSBI: petar@idi.hr (petar@idi.hr), 30. Lis. 2012. u 22:21 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4