Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u doživljajima efikasnosti timskog rada u odnosu na dob i profil stručnjaka iz predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 187415)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sindik, Joško Razlike u doživljajima efikasnosti timskog rada u odnosu na dob i profil stručnjaka iz predškolskog odgoja i obrazovanja // Pedagoška stvarnost, 58 (2012), 2; 329-344

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Razlike u doživljajima efikasnosti timskog rada u odnosu na dob i profil stručnjaka iz predškolskog odgoja i obrazovanja

Cilj istraživanja bio je utvrditi razlikuju li se stručnjaci u dječjim vrtićima u odnosu na doživljaj timske efikasnosti u odnosu na zanimanje (odgojitelji nasuprot stručnim suradnicima), te u odnosu na dobnu skupinu kojoj pripadaju. Ispitali smo uzorak od 401 sudionika, dobi od 23 do 62 godina, odgajatelja, te stručnih suradnika (psihologa, pedagoga, logopeda, defektologa, zdravstvenih voditelja) u dječjim vrtićima Grada Zagreba, primjenom upitnika Doživljaj efikasnosti timskog rada u dječjem vrtiću. Utvrdili smo dva statistički značajna faktora razlika od ukupno četiri aspekta doživljaja timske efikasnosti, u odnosu na zanimanje (odgojitelji nasuprot stručnim suradnicima): kvaliteta i podjela rada (povoljniji doživljaj kod stručnih suradnika), te sinergija i faktori stresnosti (povoljniji doživljaj kod odgojitelja). Jedini statistički značajan faktor razlika u doživljaju timske efikasnosti u odnosu na dobnu skupinu kojoj sudionici pripadaju bio je dimenzija inovacija – motivativnost, u smjeru povoljnijeg doživljaja kod mlađih sudionika.

timski rad; stručni suradnici; odgojitelji; razlike

nije evidentirano

engleski

Differences in the experiences of the teamwork efficiency in relation to age and profile of the experts in preschool education

nije evidentirano

teamwork; professional associates; teachers; differences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58 (2)

2012.

329-344

objavljeno

0553-4569

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija