Analiza publike - razumijevanje suparnika/sugovornika (CROSBI ID 187430)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomić, Diana ; Bartoluci, Sunčica
hrvatski
Analiza publike - razumijevanje suparnika/sugovornika
U komunikaciji, kao i u sportu, poznavanje suparnika odnosno sugovornika, uz vlastitu pripremu, određuje ishod komunikacijskog susreta. Publiku analiziramo na tri razine: demografskoj, psihološkoj i situacijskoj. Demografske karakteristike temelj su razumijevanja publike. Psihološka obilježja dodatno utječu na sadržajnu pripremu komunikacije jer stavovi, uvjerenja i vrijednosti, te interes i znanje publike oblikuju filtar kroz koji će proći poruka u komunikacijskom procesu. Konačno, razumijevanje situacije u potpunosti smanjuje komunikacijski strah jer komunikator poznaje sve dijelove procesa, od vremena, prostora u kojem se komunikacija odvija te prigode. Bez analize publike komunikacija je nepotpuna i jednostrana, a njezini rezultati nesigurni.
analiza publike ; suparnici ; sugovornici
nije evidentirano
engleski
Analysis of the audience - Understanding of rivals i.e. receivers
nije evidentirano
analysis of the audience ; rivals ; receivers
nije evidentirano