Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla» (CROSBI ID 771355)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Anić, Ivan-Damir ; Radas, Sonja ; Rajh, Edo ; Tomić, Iva ; Vehovec, Maja Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla» // Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla». 2009.

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Radas, Sonja ; Rajh, Edo ; Tomić, Iva ; Vehovec, Maja

hrvatski

Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»

Projektni tim EIZ je proveo istraživanje stavova ispitanika (stakeholdera) o kompaniji Ericsson Nikola Tesla te je kroz anketni upitnik razvijena metodologija ocjena dimenzija percepcije kao što su ukupna reputacija kompanije, inovativnost i vizija te partnerski pristup. Rezultat integriranog pokazatelja percepcije visoko je ocijenjen i predstavlja dio ukupne slike ETK- Scorecarda. Ukupna visoka ocjena percepcije stakholdera rezultat je pojedinačnih rezultata ključnih pokazatelja u stavovima kupaca, kreatora javnog mišljenja, te pokazatelja interne komunikacije. Također je izvršena dubinska analiza pojedinačnih stavova stakeholdera da bi se identificirale slabije točke koje bi se u budućnosti mogle unaprijediti. To je bilo osobito važno za segment kupaca kao najvažnijeg stakeholdera kompanije. Studija je osim analize stanja percepcije u 2008. godini predložila mogućnosti unapređenja metodologije i poslovnih rezultata za 2009. godinu.

pokazatelji uspješnosti poslovanja; percepcije zainteresiranih strana (dionika); dimenzije ukupne reputacije; inovativnosti i vizije te partnerskog pristupa

nije evidentirano

engleski

Stakeholders' Perception of the Company «Ericsson Nikola Tesla»

nije evidentirano

key performance indicators; stakeholders perceptions; total reputation; innovatveness and vision and partnership approach dimmensions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»

2009.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice