Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla» (CROSBI ID 771355)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan-Damir ; Radas, Sonja ; Rajh, Edo ; Tomić, Iva ; Vehovec, Maja
hrvatski
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»
Projektni tim EIZ je proveo istraživanje stavova ispitanika (stakeholdera) o kompaniji Ericsson Nikola Tesla te je kroz anketni upitnik razvijena metodologija ocjena dimenzija percepcije kao što su ukupna reputacija kompanije, inovativnost i vizija te partnerski pristup. Rezultat integriranog pokazatelja percepcije visoko je ocijenjen i predstavlja dio ukupne slike ETK- Scorecarda. Ukupna visoka ocjena percepcije stakholdera rezultat je pojedinačnih rezultata ključnih pokazatelja u stavovima kupaca, kreatora javnog mišljenja, te pokazatelja interne komunikacije. Također je izvršena dubinska analiza pojedinačnih stavova stakeholdera da bi se identificirale slabije točke koje bi se u budućnosti mogle unaprijediti. To je bilo osobito važno za segment kupaca kao najvažnijeg stakeholdera kompanije. Studija je osim analize stanja percepcije u 2008. godini predložila mogućnosti unapređenja metodologije i poslovnih rezultata za 2009. godinu.
pokazatelji uspješnosti poslovanja; percepcije zainteresiranih strana (dionika); dimenzije ukupne reputacije; inovativnosti i vizije te partnerskog pristupa
nije evidentirano
engleski
Stakeholders' Perception of the Company «Ericsson Nikola Tesla»
nije evidentirano
key performance indicators; stakeholders perceptions; total reputation; innovatveness and vision and partnership approach dimmensions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»
2009.
nije evidentirano
objavljeno