crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 605464

Disertacija

Autor: Zrinski, Elizabeta
Naslov: Kurikulum tjelesne i zdravstvene kulture u zemljama Europske Unije
( Curriculum of physical education in the European Union )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Učiteljski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Petrinja
Datum: 27.09.
Godina: 2012
Stranica: 46
Mentor: Prskalo, Ivan
Neposredni voditelj: Badrić, Marko
Ključne riječi: nacionalni kurikulum; kompetencije; Hrvatski nacionalni kurikulum; tjelesna i zdravstvena kultura
( National Curriculum – competence - Croatian National Curriculum - physical and health )
Sažetak:
Ovaj rad govori o tome koliko je važan sadržaj i struktura aktivnosti u školskim sustavima jer sustavno obrazovanje trebalo bi pripremiti mlade ljude za njihov rad, život i cjeloživotno obrazovanje. Također, rad se bavi definicijom kurikuluma, nacionalnog i školskog te stvaranju hrvatskog nacionalnog kurikuluma. Objašnjava se kako je nezadovoljstvo stanjem u obrazovanju dovelo do promjena i reformi, uključujući nacionalni kurikulum upravo zbog velikog ekonomskog i socijalnog utjecaja na njega. Govori se o novom kurikulumskom pristupu, s naglaskom na postignuća učenika te posebnim naglaskom na znanja i vještine koje učenici trebaju steći do kraja školovanja. Isto tako govori se o svrsi tjelesne i zdravstvene kulture i koja su to znanja, vještine i sposobnosti učenika koje treba poboljšati za dobrobit zdravlja.U kurikulumima tjelesne i zdravstvene kulture u zemljama Europske unije prevladavaju većinom isti definirani, glavni ciljevi od kojih su najzastupljeniji ; unaprjeđenje i stabilnost zdravlja, stvaranje pozitivnih utjecaja na tjelesne, psihičke i socijalne mogućnosti učenika, razvitak osobnosti učenika, unaprjeđenje individualnih sposobnosti, motoričkih vještina, te športskih aktivnosti, dok je u Hrvatskoj između ostalog naglasak i na osposobljavanju učenika za primjenu teorijskih i motoričkih znanja radi samostalnog tjelesnog vježbanja kako bi se povećala kvaliteta njihovih života. No, postoji jedna očita razlika između kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture u Hrvatskoj i u zemljama EU-e, a to je nejednaka zastupljenost tjednog broja sati nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Po zastupljenosti tjednog broja sati prednjače zemlje EU-e s minimalnih 120 sati od kojih Hrvatska ima 90 i s maksimalnih 240 sati od kojih Hrvatska ima 135.
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: mbadric@ufzg.hr (mbadric@ufzg.hr), 28. Stu. 2012. u 17:11 sati
Napomene:
Marko Badrić, viši asistent pomagao je kandidatkinji u izradi završnog rada



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4