crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 605894

Disertacija

Autor: Sabolić, Marija
Naslov: Proces kreativnog oglašavanja
( The process of creative advertising )
Vrsta: završni rad - preddiplomski studij
Fakultet: Veleučilište u Varaždinu
Sveučilište: Veleučilište u Varaždinu
Mjesto: Varaždin
Datum: 15.10.
Godina: 2012
Stranica: 49
Mentor: Tomiša, Mario
Ključne riječi: kreativna kampanja; istraživanje tržišta; ciljna skupina; kreativni koncept; medijski proces
( creative campaigns; market research; target group; creative concept; the media process )
Sažetak:
U radu je opisan proces kreativnog oglašavanja, od definiranja projektnog zadatka, početnog sastanka klijenta i kreativne agencije, preko istraživanja tržišta u svrhu segmentacije, kreativnosti u stvaranju koncepta dizajna i potrebnih tekstova, kreativne i marketinške strategije, sve do odabira komunikacijskih kanala, završne produkcije i analize učinjenog.
Projekt / tema: 128-1281955-1960
Izvorni jezik: hrv
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija,Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: mtomisa@grf.hr (mtomisa@grf.hr), 2. Pro. 2012. u 19:52 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4