crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 605923

Disertacija

Autor: Šimac, Dinko
Naslov: Pokretna grafika u suvremenoj komunikaciji
( Motion graphics in modern communication )
Vrsta: završni rad - preddiplomski studij
Fakultet: Veleučilište u Varaždinu
Sveučilište: Veleučilište u Varaždinu
Mjesto: Varaždin
Datum: 05.09.
Godina: 2012
Stranica: 75
Mentor: Tomiša, Mario
Ključne riječi: pokretna grafika; pokret; animacija; komponiranje; kamere
( motion graphics; motion; animation; composition; camera )
Sažetak:
Eksperimentalna animacija koja se javlja usporedno s dadaizmom i nadrealizmom nakon 1. svjetskog rata, kad su umjetnici odlučili odbaciti i promijeniti dotadašnja poimanja kulture i estetski lijepog vrlo je bliska današnjoj pokretnoj grafici. Od 60-ih godina 20. stoljeća, napredci u digitalnoj tehnologiji znatno su utjecali na mlađe generacije animatora i dizajnera pokretne grafike diljem svijeta. Dizajn filmskih špica razvio se iz eksperimentalnih filmova, a same filmske špice mogu se pratiti unazad do ere nijemih filmova gdje su zapravo bile kartice s tekstom snimljene videokamerom. Razvojem pokretne grafike došlo je i njenog širenje pa se tako danas koristi za doista širok spektar namjena: od filmskih špica gdje je sve i počelo, pa preko “jinglova” i brandiranja TV mreža, samog TV programa i oglašavanja, sve do informiranja i prezentacija. Moderne infografike započele su kao vizualni elementi koji prate neki sadržaj, kao što su grafikoni, karte, dijagrami. U kontekstu oglašavanja, danas u infografike možemo uključiti razne blok dijagrame, dijagrame toka, koncepte, vizualne narative, simulacije i slično. Grafički dizajneri, kao i ostali poklonici vizualnih umjetnosti i vizualnih komunikacija, dobro znaju značenje svima poznate poslovice da slika vrijedi tisuću riječi. Čovjek glavninu svog doživljaja svijeta percipira vizualnim putem, pa se tako na vid najviše oslanja i najbrže i najrazumljivije upija poruke poslane tim putem.
Projekt / tema: 128-1281955-1960
Izvorni jezik: hrv
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija,Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: mtomisa@grf.hr (mtomisa@grf.hr), 2. Pro. 2012. u 22:56 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4