crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 606270

Zbornik radova

Autori: Dević, Ivan; Glavina, Ivana; Kulenović, Lana
Naslov: Odnos ispitne anksioznosti i suočavanja sa ispitnim stresom
( The relationship of test anxiety and coping with exam stress )
Izvornik: Psihološki aspekti suvremene obitelji, braka i partnerstava : knjiga sažetaka / Brajša Žganec, Andreja ; Lopižić, Josip ; Penezić, Zvjezdan (ur.). - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo , 2012. (ISBN: 978-953-55079-1-8).
Skup: 20. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Dubrovnik, Hrvatska, 07.-10.11.2012.
Ključne riječi: ispitna anksioznost
( ispitni stres )
Sažetak:
Cilj istraživanja je utvrđivanje razlika u suočavanju sa ispitnim stresom s obzirom na razinu ispitne anksioznosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=256 studenata Visoke policijske škole u Zagrebu, od čega 182 studenta i 53 studentice. Suočavanje je mjereno Upitnikom načina suočavanja sa stresom (WOC, Folkman i Lazarus, 1988). Upitnik se sastoji od osam ljestvica: suočavanje konfrontacijom, distanciranje, samokontrola, traženje socijalne podrške, prihvaćanje odgovornosti, bijeg- izbjegavanje, plansko rješavanje problema, pozitivna ponovna procjena. Ispitna anksioznost mjerena je Upitnikom ispitne anksioznosti (PHCC, Nist i Diehl, 1990). Rezultati su pokazali da studenti Visoke policijske škole najviše koriste plansko rješavanje problema a najmanje bijeg-izbjegavanje te pozitivnu ponovnu procjenu kao načine suočavanja sa ispitnim stresom. Odgovori Ispitanika na upitniku ispitne anksioznost distribuirani su prema normalnoj raspodjeli stoga najviše studenata doživljava srednju razinu anksioznosti na ispitima a znatno manji broj doživljava vrlo visoku i vrlo nisku ispitnu anksioznost. S obzirom na ispitnu anksioznost, statistički značajne razlike u načinima suočavanja pronađene su kod bijega- izbjegavanja te prihvaćanja odgovornosti. Pri tome studenti koji doživljavaju najvišu razinu anksioznosti tijekom ispita najčešće koriste navedene načine suočavanja sa ispitnim stresom.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 0194-1941558-1520
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: idevic@pilar.hr (idevic@pilar.hr), 4. Pro. 2012. u 14:40 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4