crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 608056

Zbornik radova

Autori: Bilać, Snježana; Sajfert, Lidija
Naslov: Psihodijagnostika djece s neurološkim oštećenjima i posljedice za dijete
( Psychodiagnostics of children with neurological deficits and consequencies for child )
Izvornik: Psihologija i psiholozi u prevladavanju krize : knjiga sažetaka /Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo , 2002. 7-7.
Skup: 10. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Plitvička Jezera, Hrvatska, 06.-09.11.2002.
Ključne riječi: psihidijagnostika; djeca s neurološkim oštećenjima
( psychodiagnostics; children with neurological deficits )
Sažetak:
Djeca s neurološkim oštećenjima mogu imati manje ili veće teškoće u različitim područjima razvoja ili funkcioniranja. Dijagnostički zadatak psihologa je utvrditi u kojim područjima i u kojoj mjeri dijete ima teškoća, koji su primarni, a koji sekundarni deficiti te koje su sposobnosti očuvane i kakvi su potencijali djeteta za daljnji život, učenje i profesionalno usmjerenje. Neke od posljedica mogu biti aktualne i kratkotrajne, neke mogu dulje potrajati te se očitovati u specifičnim uvjetima, a ponekad su fiksirane kao trajni deficiti. Stoga je potreban specifičan pristup svakom djetetu, jer jedna dijagnoza ne znači istu kliničku sliku, niti isti poremećaj ima isti uzrok. Pri tom je važno biti svjestan da na dijagnostičku procjenu utječe naše znanje, iskustvo, očekivanja, stereotipi i stavovi koje imamo prema određenom tipu oštećenja i dijagnozi, što ćemo jednim dijelom demonstrirati kroz radionicu. Tipično za djecu s neurološkim oštećenjima jest disharmonija u razvoju, tj. oštećenja pojedinih funkcija, više nego globalno zaostajanje u razvoju, što postavlja pred psihologa dodatne zahtjeve i iziskuje napor. Dijagnostički postupak završava mišljenjem o trenutnom stanju i odlukom o postupku rehabilitacije i školovanja, što je integrativni proces i ne smije se temeljiti na pukoj statistici. U radionici ćemo zajednički analizirati nalaze iz psihologijske prakse za konkretnu djecu i razgovarati o teškoćama na koje nailazimo u našem psihodijagnostičkom radu.
Vrsta sudjelovanja: Ostalo
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Kliničke medicinske znanosti,Psihologija
Upisao u CROSBI: sbilac@ffzg.hr (sbilac@ffzg.hr), 15. Pro. 2012. u 06:42 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4