Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece (CROSBI ID 592973)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bilać, Snježana
hrvatski
Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece
Praćenje ranog razvoja djece ima za svrhu prevenciju, tj. rano otkrivanje odstupanja i poremećaja u psihičkom razvoju djeteta i što ranije poduzimanje potrebnih mjera. Ovdje se prikazuje mogućnost korištenja Praperovog standardiziranog postupka Sistematski psihološki pregled trogodišnjeg djetta (SPP-3) u uvjetima dječjeg vrtića. Rezultati pokazuju da je značajna povezanost između simptoma neadekvatne adaptacije djeteta i nepovoljnih uvjeta razvoja u obitelji (loši odnosi u obitelji ili neprimjereni odgojni stil. Isto tako djeca koja su slabije prilagođena imaju nižu razinu razvojnog funkcioniranja.
sistematski psihološki pregled trogodišnjeg djeteta; razvoj i ponašanje
nije evidentirano
engleski
Relation between intelectual functioning and some aspects of adaptation in preschool children
nije evidentirano
psychological assessement of 3old yrs child; development and behaviour
nije evidentirano
Podaci o prilogu
110-115.
1989.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4
Kongresni odbor
Zagreb:
Podaci o skupu
Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj
predavanje
01.01.1989-01.01.1989
Zagreb, Hrvatska