Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece (CROSBI ID 592973)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Bilać, Snježana Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece // Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4 / Kongresni odbor (ur.). Zagreb, 1989. str. 110-115

Podaci o odgovornosti

Bilać, Snježana

hrvatski

Relacije intelektualnog funkcioniranja s nekim aspektima adaptiranosti kod predškolske djece

Praćenje ranog razvoja djece ima za svrhu prevenciju, tj. rano otkrivanje odstupanja i poremećaja u psihičkom razvoju djeteta i što ranije poduzimanje potrebnih mjera. Ovdje se prikazuje mogućnost korištenja Praperovog standardiziranog postupka Sistematski psihološki pregled trogodišnjeg djetta (SPP-3) u uvjetima dječjeg vrtića. Rezultati pokazuju da je značajna povezanost između simptoma neadekvatne adaptacije djeteta i nepovoljnih uvjeta razvoja u obitelji (loši odnosi u obitelji ili neprimjereni odgojni stil. Isto tako djeca koja su slabije prilagođena imaju nižu razinu razvojnog funkcioniranja.

sistematski psihološki pregled trogodišnjeg djeteta; razvoj i ponašanje

nije evidentirano

engleski

Relation between intelectual functioning and some aspects of adaptation in preschool children

nije evidentirano

psychological assessement of 3old yrs child; development and behaviour

nije evidentirano

Podaci o prilogu

110-115.

1989.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj. Obrazovanje i rad, 12, 3-4

Kongresni odbor

Zagreb:

Podaci o skupu

Savjetovanje Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj

predavanje

01.01.1989-01.01.1989

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija