crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 609323

Zbornik radova

Autori: Krajnović, Aleksandra; Sikirić, Dominik; Jašić, Dražen
Naslov: Neuromarketing and Customers' Free Will
Izvornik: MIC 2012 - Management International Conference - Management Transformation with Creativity, 13th International Conference / Gomezelj Omerznel, Doris ; Nastav, Bojan ; Sedmak, Suzana (ur.). - Koper ; Budapest : University of Primorska, Faculty of Management, Koper ; Corvinus University of Budapest , 2012. 1143-1163 (ISBN: 978-961-266-201-1).
ISSN: 1854-4312
Skup: MIC 2012 - Management International Conference - Management Transformation with Creativity, 13th International Conference
Mjesto i datum: Budimpešta, Mađarska, 22-24.11.2012.
Ključne riječi: Neuromarketing; neuroscience; consumer perception; ethics and marketing
Sažetak:
In this paper the possibility of applying neuroscience to marketing and branding is researched and the limit of knowing the human brain in marketing researches is questioned. Furthermore, this paper deals with the influence of sensory elements: colour, design, and also music, scent and taste on customer's perception and on his conscious or sub-conscious purchase decision. It also explores the influence of marketing instruments on the emotions of customers.
Vrsta sudjelovanja: Ostalo
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija,Psihologija
Puni text rada: 609323.MIC4212.pdf (tekst priložen 28. Pro. 2012. u 12:30 sati)
Upisao u CROSBI: akrajnov@unizd.hr (akrajnov@unizd.hr), 28. Pro. 2012. u 12:30 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4