Prediktivna valjanost jednog Testa spremnosti za školu (CROSBI ID 190792)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Jandrić, Danijela
hrvatski
Prediktivna valjanost jednog Testa spremnosti za školu
Glavni cilj istraživanja je ispitati prognostičku valjanost Testa spremnosti za školu autorice Vlahović-Štetić i sur. U istraživanju su sudjelovali učenici predmetne nastave, petog i šestog razreda. Budući da na uspjeh djece velikim dijelom utječe akademska samoefikasnost, ona je uključena u model kao kovarijat. Izmjerena je Morgan-Jinks skalom učeničke efikasnosti (MJSUE), koja je u svrhu istraživanja prevedena s engleskog jezika. Korišten je niz linearnih regresijskih postupaka (forward metoda). Isključivanjem akademske samoefikasnosti, moguće je na temelju pojedinih subtestova Testa spremnosti za školu značajno predvidjeti ocjene iz pojedinih predmeta u petom i šestom razredu osnovne škole. Najprediktivniji je numerički test koji predviđa ocjene iz hrvatskog jezika, matematike, prirode i geografije. Rezultati se raspravljaju u okviru kognitivne teorije.
Test spremnosti za školu; Prediktivna valjanost
nije evidentirano
engleski
Predicitve validity of the School Readiness Test
nije evidentirano
School Readiness Test; Predictive validity
nije evidentirano