Istraţivanje odgojnih i obrazovnih kompetencija koje danas smatramo nuţnima za uspješno suoĉavanje sa ţivotnim izazovima priliĉno se razlikuje od kurikulumskih sadrţaja škole (ne samo naše). Mladi ljudi općenito, prvenstveno ţele biti zdravi, zadovoljni onim ĉime se bave i sretni u njima vaţnim odnosima. Diener (2008) to naziva psihološkim bogatstvom koje ĉini sljedećih osam komponenti: ţivotno zadovoljstvo i sreća ; pozitivni stavovi i emocije ; fiziĉko i mentalno zdravlje ; spiritualnost i smisao ţivota ; dobar ljubavni odnos ; zadovoljavajući posao ; vrijednosti i ţivotni ciljevi kojima se teţi ; materijalna sigurnost. Cilj je ovoga rada pokušati odgovoriti na sljedeća pitanja: jesu li i koliko su sadrţaji koji bi nas trebali psihološki obogatiti prisutni u našim programima: eksplicitno ili kao nus produkt ostvarivanja onih već postojećih ; trebaju li nam uopće ; kako ih se moţe implementirati ; koje su im posljedice te kakva su iskustva sredina u kojima se to već radi. |