Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu (CROSBI ID 91158)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vizek Vidović, Vlasta ; Vlahović Štetić, Vesna ; Petrak, Olivera Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1999), 1; 51-62-x

Podaci o odgovornosti

Vizek Vidović, Vlasta ; Vlahović Štetić, Vesna ; Petrak, Olivera

hrvatski

Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu

U radu se provjeravaju psihometrjiske karakteristike nove Skale za procjenu ponašanja učenika u razredu. Skala je namijenjena prikupljanju podataka o ponašanju učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole pri čemu su procjenjivači učitelji razredne nastave. Istraživanje je provedeno na uzorku od učenika 1. do 4. razreda osnovne (N=173) škole. Rezultati pokazuju zadovoljavajuću unutarnju pouzdanost i osjetljivost skale. Faktorskom analizom dobivena su četiri interpretabilna faktora koji su nazvani: ometajuće ponšaanje, suradnja i usmjerenost na zadatak, povučenost i uzbuđenje u ispitnoj stuaciji. Kriterijska valjanost provjeravana je na temelju 4 vanjska kriterija: dob, spol i školski uspjeh učenika, te obrazovanje roditelja.

ponašanje učenika u razredu; metrijske karakteristike

nije evidentirano

engleski

Some metric characteristics of The Classroom Behaviour Scale

nije evidentirano

classroom behavior; psychometric characteristics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35 (1)

1999.

51-62-x

objavljeno

1331-3010

1848-7734

Povezanost rada

Psihologija