Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu (CROSBI ID 91158)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vizek Vidović, Vlasta ; Vlahović Štetić, Vesna ; Petrak, Olivera
hrvatski
Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu
U radu se provjeravaju psihometrjiske karakteristike nove Skale za procjenu ponašanja učenika u razredu. Skala je namijenjena prikupljanju podataka o ponašanju učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole pri čemu su procjenjivači učitelji razredne nastave. Istraživanje je provedeno na uzorku od učenika 1. do 4. razreda osnovne (N=173) škole. Rezultati pokazuju zadovoljavajuću unutarnju pouzdanost i osjetljivost skale. Faktorskom analizom dobivena su četiri interpretabilna faktora koji su nazvani: ometajuće ponšaanje, suradnja i usmjerenost na zadatak, povučenost i uzbuđenje u ispitnoj stuaciji. Kriterijska valjanost provjeravana je na temelju 4 vanjska kriterija: dob, spol i školski uspjeh učenika, te obrazovanje roditelja.
ponašanje učenika u razredu; metrijske karakteristike
nije evidentirano
engleski
Some metric characteristics of The Classroom Behaviour Scale
nije evidentirano
classroom behavior; psychometric characteristics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35 (1)
1999.
51-62-x
objavljeno
1331-3010
1848-7734