Nastavnik kao poticatelj razvoja darovitosti učenika (CROSBI ID 595411)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jukić, Renata
hrvatski
Nastavnik kao poticatelj razvoja darovitosti učenika
Darovitost učenika može se razvijati samo u organiziranoj i poticajnoj sredini pri čemu je uloga nastavnika nezaobilazna. Prije svega, potrebno je determinirati preduvjete koji će pomoći da superiorne latentne sposobnosti djeteta, prerastu u manifestne oblike darovitosti. Osnovna didaktička pretpostavka za rad nastavnika s darovitim učenicima u školi, osposobljenost je nastavnika za stvaralaštvo i posjedovanje kompetencija koje možemo sagledati na nekoliko razina (stručne kompetencije, profesionalne didaktičko – metodičke kompetencije, ali i socijalne i osobne kompetencije koje su neobično važne za prepoznavanje i poticanje razvoja darovitosti kod učenika).
darovitost; nastavnik; daroviti učenici; poučavanje
nije evidentirano
engleski
Teacher as a supporter of pupil's talents development
nije evidentirano
talent; teacher; talented pupils; teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils
Bene, Annamaria
Subotica:
978-86-87095-17-5
Podaci o skupu
Metodika rada s talentovanim učenicima
predavanje
03.11.2011-05.11.2011
Subotica, Srbija