Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 377557)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Jukić, Renata Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja / Previšić, Vlatko (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Jukić, Renata

Previšić, Vlatko

hrvatski

Didaktičko strukturiranje kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja

Ova radnja bavi se teorijsko–metodološkim istraživanjem didaktičke strukture kurikuluma ekološkog odgoja i obrazovanja. Suvremeno poimanje ekologije kao sinoptičke, difuzne, multidisciplinarne i interdisciplinarne znanosti koja povezuje prirodnoznanstveno i društveno područje, kao i shvaćanje dvije prijelomnice modernog doba: socijalne i ekološke, kao jedinstvene i dugoročne – socioekološke krize, odredile su teorijsko postavljenu i empirijski provjerenu strukturu ekološkog odgoja i obrazovanja. Istraživački je pristup usmjeren na prepoznavanje potrebitosti, određivanje stanja ekološkog odgoja i obrazovanja u gimnazijama te bitnih odrednica didaktičkog strukturiranja kurikuluma kroz didaktonomijsku os ekološkog odgoja i obrazovanja: ciljeve, zadatke, sadržaje, strategije, kompetencije i vrednovanje.

ekologija; kurikulum; ekološki odgoj i obrazovanje; gimnazije; kroskurikulumski holistički pristup; konstruktivizam; socijalne kompetencije

nije evidentirano

engleski

Didactical curriculum structure of ecological education and upbringing

nije evidentirano

ecology; curriculum; ecology education; comprehensive school; cross-curricular holistic approach; constructivism; social competencies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

399

09.01.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija