Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obrazovanje kao dijalektiĉki odnos kulture i prirode (CROSBI ID 595421)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jukić, Renata Obrazovanje kao dijalektiĉki odnos kulture i prirode // Pedagogija i kultura / Posavec, K., Sablić, M. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 151-158

Podaci o odgovornosti

Jukić, Renata

hrvatski

Obrazovanje kao dijalektiĉki odnos kulture i prirode

Suvremeni ĉovjek (Homo sapiens sapiens), rezultat je dugotrajne i sloţene biološke evolucije. Definiramo li ga samo biološkim obiljeţjima (genotipom i fenotipom), oduzimamo mu njegovu ljudskost. Antropolozi upravo kulturu smatraju definirajućim obiljeţjem roda Homo. Temelj hijerarhijskog diskursa tijela i uma, prirode i kulture, moţemo naći u kartezijanskom dualizmu. Ta dvojnost je samo prividna, u stvarnosti priroda i kultura nisu konkurirajuće, nego upotpunjujuće, harmonizirajuće cjeline. Dijalektiĉki odnos kulture i prirode, problemi i proturjeĉnosti koje se suoĉavaju kao antiteze, rezultiraju novim razumijevanjima svijeta u kojima posreduje upravo ĉin obrazovanja.

obrazovanje; dijalektiĉki odnos; kultura; priroda

nije evidentirano

engleski

Education as a Dialectical Relationship between Culture and Nature

nije evidentirano

education; dialectical relationship; culture; nature

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-158.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija i kultura

Posavec, K., Sablić, M.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-7-8

Podaci o skupu

Drugi kongres pedagoga Hrvatske: Pedagogija i kultura

predavanje

24.09.2012-26.09.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija