Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dobne razlike u stavovima odgojiteljica o inkluziji djece s teškoćama u razvoju u redoviti dječji vrtić (CROSBI ID 192108)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sindik, Joško ; Vukosav, Joško Dobne razlike u stavovima odgojiteljica o inkluziji djece s teškoćama u razvoju u redoviti dječji vrtić // Paediatria Croatica, 56 (2012), 1; 29-34

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Vukosav, Joško

hrvatski

Dobne razlike u stavovima odgojiteljica o inkluziji djece s teškoćama u razvoju u redoviti dječji vrtić

Glavni cilj istra`ivanja bio je utvrditi razlike u stavovima prema inkluziji djece s te{; ; ko}; ; ama u razvoju u odnosu na dob odgojiteljica. Ispitan je namjerni uzorak odgojitelja iz dje~jih vrti}; ; a u Osijeku i Zagrebu, primjenom upitnika Predod`be stru~njaka o inkluziji djece s te{; ; ko}; ; ama u razvoju. Dimenzije stavova i mi{; ; ljenja o inkluziji me|usobno su ve}; ; inom nisko, ali statisti~ki zna~ajno i pozitivno povezane. Pokazalo se da starije odgojiteljice pokazuju statisti~ki zna~ajno nagla{; ; enije predrasude prema inkluziji, ali vi{; ; e znaju o filozofiji inkluzije te o kriterijima njenog pra}; ; enja. S druge strane, mla|e odgojiteljice vjeruju da imaju ve}; ; e osobne i stru~ne kompetencije za rad u uvjetima inkluzije. Postojanje dobnih razlika u stavovima prema inkluziji kod odgojiteljica uvjetuje mogu}; ; nost koncipiranja diferenciranog programa edukacije o inkluziji.

dobne skupine; dijete; predškolsko; stav; diskriminacija (psihologija)

nije evidentirano

engleski

AGE DIFFERENCES IN THE ATTITUDES OF KINDERGARTEN TEACHERS ABOUT INCLUSION OF CHILDREN WITH DISABILITIES IN REGULAR KINDERGARTEN

nije evidentirano

age groups; child; preschool; attitude; discrimination (psychology)

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56 (1)

2012.

29-34

objavljeno

1330-1403

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija

Indeksiranost