Dobne razlike u stavovima odgojiteljica o inkluziji djece s teškoćama u razvoju u redoviti dječji vrtić (CROSBI ID 192108)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško ; Vukosav, Joško
hrvatski
Dobne razlike u stavovima odgojiteljica o inkluziji djece s teškoćama u razvoju u redoviti dječji vrtić
Glavni cilj istra`ivanja bio je utvrditi razlike u stavovima prema inkluziji djece s te{; ; ko}; ; ama u razvoju u odnosu na dob odgojiteljica. Ispitan je namjerni uzorak odgojitelja iz dje~jih vrti}; ; a u Osijeku i Zagrebu, primjenom upitnika Predod`be stru~njaka o inkluziji djece s te{; ; ko}; ; ama u razvoju. Dimenzije stavova i mi{; ; ljenja o inkluziji me|usobno su ve}; ; inom nisko, ali statisti~ki zna~ajno i pozitivno povezane. Pokazalo se da starije odgojiteljice pokazuju statisti~ki zna~ajno nagla{; ; enije predrasude prema inkluziji, ali vi{; ; e znaju o filozofiji inkluzije te o kriterijima njenog pra}; ; enja. S druge strane, mla|e odgojiteljice vjeruju da imaju ve}; ; e osobne i stru~ne kompetencije za rad u uvjetima inkluzije. Postojanje dobnih razlika u stavovima prema inkluziji kod odgojiteljica uvjetuje mogu}; ; nost koncipiranja diferenciranog programa edukacije o inkluziji.
dobne skupine; dijete; predškolsko; stav; diskriminacija (psihologija)
nije evidentirano
engleski
AGE DIFFERENCES IN THE ATTITUDES OF KINDERGARTEN TEACHERS ABOUT INCLUSION OF CHILDREN WITH DISABILITIES IN REGULAR KINDERGARTEN
nije evidentirano
age groups; child; preschool; attitude; discrimination (psychology)
nije evidentirano