Izdavač: Muzej grada Zagreba
Godina: 2004
Stranica: 350
ISBN: 953-6942-10-0
Ključne riječi: Zvonimir Faist; izložba; multimedija; Muzej grada Zagreba
( Zvonimir Faist; exhibition; multimedia; Zagreb City Museum )
Elektronička monografija, posvećena akademskom slikaru Zvonimiru Faistu, predstavlja prvi multimedijalni CD-ROM Muzeja grada Zagreba koji sadrži digitaliziranu istoimenu monografsku izložbu, održanu 2003. godine u Muzeju grada Zagreba, video-zapis i virtualne panorame izložbe, tiskani katalog izložbe u PDF formatu, video-zapise razgovora sa Zvonimirom Faistom, glazbu šezdesetih godina 20. stoljeća te druge dodatne sadržaje. Tema CD-ROM-a, koji, između ostalog, slika i naše pedesete godine, vrlo je aktualna, jer izlazi pred publiku u vrijeme povratka pedesetih, ne samo u modu i nostalgična sjećanja (koja ćemo zabilježiti pod imenom ostalgija), već i u središte zanimanja i bavljenja brojnih kulturoloških projekata u svijetu i u nas. CD-ROM sadrži i dodatni, kontekstualni materijal vezan uz osnovnu temu, a koji je prihvatljiv i razumljiv i drugim kulturnim sredinama. Otud i filmografski podaci uz filmske plakate, glazba uz plakate glazbenih filmova, fotogalerija filmskih zvijezda onog vremena, glazba uz plakat festivala zabavnih melodija itd. Elektronička monografija prikazuje i komparativne sadržaje, koje inače ne možemo prikazati na izložbi, pa stoga nudi i rubriku Kako je izgledao strani plakat toga vremena. CD-ROM donosi tekstualne, foto, audio i video zapise o Zvonimiru Faistu i njegovom radu, te nas vodi kroz razdoblje od kasnih 1930-ih do ranih 1960-ih godina kako bismo osjetili diktate vremena. Elektronička monografija u dvojezičnom izdanju (hrvatski / engleski) tematski je podijeljena u sljedeće cjeline: Tko je Zvonimir Faist, Faistov zvučni foto-album, Kratki slikopisi iz Faistova doma, Što smo gledali u kinu, Što se događalo, Što smo proizvodili, Što smo kupovali, Koje smo parole slušali, Kako je izgledao strani plakat.
Izvorni jezik: HRV-ENG
Kategorija: Znanstvena
Upisao u CROSBI: Maja Šojat-Bikić (Maja.Sojat-Bikic@public.carnet.hr), 30. Tra. 2013. u 15:45 sati