Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kineziološka metodika u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu (CROSBI ID 596873)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Findak, Vladimir ; Prskalo, Ivan ; Babin, Josip Kineziološka metodika u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.). Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 114-125

Podaci o odgovornosti

Findak, Vladimir ; Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

hrvatski

Kineziološka metodika u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu

Razvoj Kineziološke metodike su obilježila tri razdoblja, što vrijedi i za njezin položaj na nematičnim fakultetima i na matičnim fakultetima. Prvo razdoblje, na nematičnim fakultetima trajalo je do 1986.godine, kada su programi kolegija metodike tjelesnog odgoja, pa kasnije, metodike tjelesne i zdravstvene kulture bili uglavnom usmjereni na osposobljavanje budućih odgojitelja i nastavnika razredne nastave za realizaciju osnovnog programa. Na matičnim fakultetima (Visoka škola za fizičku kulturu, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu i u Splitu), ovo je razdoblje trajalo do 1987.godine, kada su se u okviru kolegija metodika pod različitim nazivima a metodika je egzistirala bez atribucija znanstvenosti. Drugo razdoblje u razvoju kineziološke metodike na nematičnim fakultetima obilježava vrijeme od 1986.godine do osnivanja „Udruge metodičara" 2003. godine, a na matičnim fakultetima (kasnije Kineziološkim fakultetima) od 1987.godine do 2006.godine. Naime, nakon znanstvenog skupa „Metodika u sustavu znanosti i obrazovanja" koji je održan u Zagrebu, 1985. godine i ova je metodika etablirana kao samostalna znanstvena disciplina s eksplicitno definiranim atribucijama ; od pojma, definicije i predmeta istraživanja, preko njezina cilja i zadaća, strukture, metoda istraživanja, do njezina mjesta u sustavu znanosti i odnosa s drugim znanostima. I treće razdoblje u razvoju kineziološke metodike, koje traje do današnjih dana, karakteriziraju promjene vezane uz status ove znanstvene discipline na poslijediplomskom znanstvenom studiju kineziologije - izborni modul kineziološka edukacija, te na poslijediplomskom specijalističkom studiju kineziologije - izborni modul kineziološka edukacija. Danas Kineziološka metodika uživa ugled ne samo na nematičnim i matičnim fakultetima u našoj zemlji, nego i u inozemstvu. Zbog toga se može sa zadovoljstvom ustvrditi da su stanje i položaj kineziološke metodike danas najbolja garancija za njezino još uspješnije sutra!

kineziološka metodika; odgojno-obrazovni sustav; nastavnički fakulteti; učiteljska učilišta; kineziologija

nije evidentirano

engleski

Teaching methodology of kinesiology in the contemporary educational system

nije evidentirano

teaching methodology of kinesiology; educational system; teacher education faculties; teaching of education colleges; kinesiology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

114-125.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu

Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka

Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske

978-953-96308-0-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija