Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz programa Kako da učenje ne bude mučenje (CROSBI ID 479333)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Pregrad, Jasenka ; Vizek - Vidović, Vlasta ; Delale, Eva Anđela ; Vrdoljak, Ljiljana Prikaz programa Kako da učenje ne bude mučenje // 7.godišnja konferencija hrvatskih psihologa. Split: Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa u Splitu, 1999. str. 53-54-x

Podaci o odgovornosti

Pregrad, Jasenka ; Vizek - Vidović, Vlasta ; Delale, Eva Anđela ; Vrdoljak, Ljiljana

hrvatski

Prikaz programa Kako da učenje ne bude mučenje

Tijekom mnogih godina obrazovanja, učenike nitko sustavno ne uči kako učiti, dok oni doživljavaju svoju ulogu pasivnom, a obrazovne sadržaje beskorisnima. Osmislili smo program "Kako da učenje ne bude mučenje". Ishodi programa su veća osviještenost vlastite motivacije za učenje, bolje vještine koncentracije, poznavanje principa organizacije učenja u dnevnom rasporedu aktivnosti, primjena osnovnih principa psihologije učenja u školskom učenju, vladanje strategijama smislenog učenja, pravljenja bilješki, rješavanja zadataka, vladanje tremom, te poznavanje efikasnih strategija pismenog i usmenog odgovaranja. Osim povećanja efikasnosti učenja, ojačavanjem osjećaja vlastite kontrole i smislenosti učenja jača se i motivacija. Program se odvija u tri uzrastno homogene skupine, u malim grupama, koristeći iskustveni, diskusioni i radionički način rada. Jedna radionica posvećena je roditeljima. Evaluirana je kavliteta izvedbe i učinkovitost programa pred i post tretman nacrtom. Do sada je program završilo u Društvu za psihološku pomoć u Zagrebu 153 učenika i u Osnovnoj školi Slunj 15 učenika s teškoćama u učenju. Po završetku programa učenici u prosjeku povećaju efikasnost učenja, poboljšaju ocjene i promijene sliku sebe u području kontrole neuspjeha.

strategije učenja; iskustveno učenje; školsko postignuće

nije evidentirano

engleski

The Learning Skills Training Program How to Make Learning not to be Torchuring

nije evidentirano

learning skills; workshop; school achievement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-54-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

nije evidentirano

Split: Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa u Splitu

Podaci o skupu

7.godišnja konferencija hrvatskih psihologa

poster

26.10.1999-30.10.1999

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pravo