Prikaz programa Kako da učenje ne bude mučenje (CROSBI ID 479333)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Pregrad, Jasenka ; Vizek - Vidović, Vlasta ; Delale, Eva Anđela ; Vrdoljak, Ljiljana
hrvatski
Prikaz programa Kako da učenje ne bude mučenje
Tijekom mnogih godina obrazovanja, učenike nitko sustavno ne uči kako učiti, dok oni doživljavaju svoju ulogu pasivnom, a obrazovne sadržaje beskorisnima. Osmislili smo program "Kako da učenje ne bude mučenje". Ishodi programa su veća osviještenost vlastite motivacije za učenje, bolje vještine koncentracije, poznavanje principa organizacije učenja u dnevnom rasporedu aktivnosti, primjena osnovnih principa psihologije učenja u školskom učenju, vladanje strategijama smislenog učenja, pravljenja bilješki, rješavanja zadataka, vladanje tremom, te poznavanje efikasnih strategija pismenog i usmenog odgovaranja. Osim povećanja efikasnosti učenja, ojačavanjem osjećaja vlastite kontrole i smislenosti učenja jača se i motivacija. Program se odvija u tri uzrastno homogene skupine, u malim grupama, koristeći iskustveni, diskusioni i radionički način rada. Jedna radionica posvećena je roditeljima. Evaluirana je kavliteta izvedbe i učinkovitost programa pred i post tretman nacrtom. Do sada je program završilo u Društvu za psihološku pomoć u Zagrebu 153 učenika i u Osnovnoj školi Slunj 15 učenika s teškoćama u učenju. Po završetku programa učenici u prosjeku povećaju efikasnost učenja, poboljšaju ocjene i promijene sliku sebe u području kontrole neuspjeha.
strategije učenja; iskustveno učenje; školsko postignuće
nije evidentirano
engleski
The Learning Skills Training Program How to Make Learning not to be Torchuring
nije evidentirano
learning skills; workshop; school achievement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
53-54-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
nije evidentirano
Split: Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa u Splitu
Podaci o skupu
7.godišnja konferencija hrvatskih psihologa
poster
26.10.1999-30.10.1999
Split, Hrvatska