crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 632280

Časopis

Autori: Jović, Marija
Naslov: Informiranje i komunikacija, put k uspjehu
( Information and communication, the road to success )
Izvornik: Zbornik radova Međimurskog veleučilišta (1847-702X) 1 (2010), 2; 24-29
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: potrošač; zaštita; građanin; roba; usluga; tržište; kupnja; informiranost; domaći proizvod; marketing
( consumer; protection; citizen; goods; services; market; purchase; awareness; domestic product; marketing )
Sažetak:
U konkurentskom svijetu marketing i dobra informiranost potrošača što podrazumijeva i njihovu zaštitu, predstavlja bitan element za uspjeh svake organizacije. Poduzeća sve više dolaze do zaključka kako se konkurentska prednost ostvaruje uviđanjem mogućnosti vlastitih zaposlenika, njihovom edukacijom i njihovim uključivanjem u proces marketinga. Uviđa se važnost informiranosti potrošača o pravu pristupa osnovnoj robi i uslugama (dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane odjeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene). Pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, odnosno stjecanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svijest o odgovornosti i osnovnim pravilima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati, osnovni su uvjeti zaštite potrošača.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=99018
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Informiranje i komunikacija, put k uspjehu
Upisao u CROSBI: Marija Jović (Marija.Jovic1@public.carnet.hr), 10. Lip. 2013. u 11:03 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4