crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 632295

Časopis

Autori: Jović, Marija
Naslov: Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća
( The role of PR manager in creating a corporate image )
Izvornik: Zbornik radova Međimurskog veleučilišta (1847-702X) 1 (2010), 2; 36-44
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: PR (Public Relation); imidž; poduzeće; korporacija; identitet; korporacijski identitet; mediji; novinari
( PR (Public Relation); image; company; corporation; identity; corporate identity; media; journalists )
Sažetak:
Današnji svijet u kojem živimo u svim mogućim sferama teži ka globalizaciji, kao novoj društvenoj paradigmi. Potrebom za prepoznavanjem vlastitog proizvoda u sve većem tržišnom svijetu stvoren je značajniji korporacijski identitet i imidž. Ta potreba „da se bude drugačiji“ je postojala i prije globalizacije, ali su korporacije tek tada shvatile koliko je za njih potreban njihov identitet i imidž, na globalnom planu, ali i na manjim tržištima, jer poduzeće nije ono što kreatori imidža i poslodavci smatraju da jest, nego ono što drugi o njoj misle i osjećaju, odnosno kakvu sliku i predstavu imaju o njoj. Svaka korporacija ima svoj korporacijski identitet, a ovaj rad se zasniva na tezi da je korporacijski identitet, kao i imidž, zasebna disciplina, koja se ne nalazi kao segment marketinga, ili kao segment odnosa s javnošću, ali zajedno s tim disciplinama surađuju za dobrobit “višeg cilja” odnosno za poduzeće.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=99020
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća
Upisao u CROSBI: Marija Jović (Marija.Jovic1@public.carnet.hr), 10. Lip. 2013. u 11:42 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4