Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća (CROSBI ID 193542)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Jović, Marija
hrvatski
Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća
Današnji svijet u kojem živimo u svim mogućim sferama teži ka globalizaciji, kao novoj društvenoj paradigmi. Potrebom za prepoznavanjem vlastitog proizvoda u sve većem tržišnom svijetu stvoren je značajniji korporacijski identitet i imidž. Ta potreba „da se bude drugačiji“ je postojala i prije globalizacije, ali su korporacije tek tada shvatile koliko je za njih potreban njihov identitet i imidž, na globalnom planu, ali i na manjim tržištima, jer poduzeće nije ono što kreatori imidža i poslodavci smatraju da jest, nego ono što drugi o njoj misle i osjećaju, odnosno kakvu sliku i predstavu imaju o njoj. Svaka korporacija ima svoj korporacijski identitet, a ovaj rad se zasniva na tezi da je korporacijski identitet, kao i imidž, zasebna disciplina, koja se ne nalazi kao segment marketinga, ili kao segment odnosa s javnošću, ali zajedno s tim disciplinama surađuju za dobrobit “višeg cilja” odnosno za poduzeće.
PR (Public Relation); imidž; poduzeće; korporacija; identitet; korporacijski identitet; mediji; novinari
nije evidentirano
engleski
The role of PR manager in creating a corporate image
nije evidentirano
PR (Public Relation); image; company; corporation; identity; corporate identity; media; journalists
nije evidentirano