Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća (CROSBI ID 193542)

Prilog u časopisu | stručni rad

Jović, Marija Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 36-44

Podaci o odgovornosti

Jović, Marija

hrvatski

Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća

Današnji svijet u kojem živimo u svim mogućim sferama teži ka globalizaciji, kao novoj društvenoj paradigmi. Potrebom za prepoznavanjem vlastitog proizvoda u sve većem tržišnom svijetu stvoren je značajniji korporacijski identitet i imidž. Ta potreba „da se bude drugačiji“ je postojala i prije globalizacije, ali su korporacije tek tada shvatile koliko je za njih potreban njihov identitet i imidž, na globalnom planu, ali i na manjim tržištima, jer poduzeće nije ono što kreatori imidža i poslodavci smatraju da jest, nego ono što drugi o njoj misle i osjećaju, odnosno kakvu sliku i predstavu imaju o njoj. Svaka korporacija ima svoj korporacijski identitet, a ovaj rad se zasniva na tezi da je korporacijski identitet, kao i imidž, zasebna disciplina, koja se ne nalazi kao segment marketinga, ili kao segment odnosa s javnošću, ali zajedno s tim disciplinama surađuju za dobrobit “višeg cilja” odnosno za poduzeće.

PR (Public Relation); imidž; poduzeće; korporacija; identitet; korporacijski identitet; mediji; novinari

nije evidentirano

engleski

The role of PR manager in creating a corporate image

nije evidentirano

PR (Public Relation); image; company; corporation; identity; corporate identity; media; journalists

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

2010.

36-44

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano

Poveznice