crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 634546

Zbornik radova

Autori: Novak, Miranda; Mihić, Josipa; Bašić, Josipa
Naslov: Ključne komponente školskog PATHS-RASTEM kurikuluma
( KEY COMPONENTS OF SCHOOL PATHS-RASTEM CURRICULA )
Izvornik: Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) (ur.). - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet , 2012. 107.-107. (ISBN: 978-953-6418-71-8).
Skup: 8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 27.-29. rujan 2012.
Ključne riječi: ŠKOLSKI PATHS-RASTEM; SADRŽAJ PATHS-RASTEM PROGRAMA; KURIKULUM; TEORIJSKI KONCEPTI
( SCHOOL PATHS-RASTEM; CONTENT OF PATHS-RASTEM PROGRAM; CURRICULA; THEORETICAL CONCEPTS )
Sažetak:
Školski PATHS-RASTEM program se unutar projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno- emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS- RASTEM)“ provodio u 15 osnovnih škola tj. 30 1. i 2. razreda na 3 lokaliteta – Zagreb, Rijeka te Istarska županija. PATHS-RASTEM program se u uključenim školama provodio 1 do 2 puta tjedno kao dio redovne nastave. Ovaj će se rad osvrnuti na ključne teorijske koncepte PATHS-RASTEM kurikuluma koji kod učenika nastoje potaknuti razvoj samokontrole, razvoj pozitivne slike o sebi, povećati svijest o emocijama te poboljšati razvoj vještina za rješavanje problema. Provedbom PATHS- RASTEM programa u hrvatskim školama i podučavanjem djece ovim konceptima nastoji se odgovoriti na tradicionalnu usmjerenost obrazovnog sustava na stjecanje akademskih vještina te uvažiti učenike kao cjelovite individue. Kurikulum za prvi razred sastavljen je od 31 lekcije dok kurikulum za 2 razred sadrži 32 lekcije. Lekcije koje provodi učitelj razredne nastave u sklopu svog redovnog rada u razredu pokrivaju pet ključnih koncepata: samokontrola, emocionalno razumijevanje, pozitivna slika o sebi, odnosi s drugima te rješavanje problema. Uz sadržaj lekcija, učitelj na kraju svakog sata provodi aktivnost PATHS-RASTEM učenik dana kojom se potiče samopouzdanje djeteta. Generalni cilj kurikuluma je podrška socijalnom i emocionalnom razvoju djece te istodobno razvijanje brižnog prosocijalnog konteksta koji olakšava usvajanje akademskih vještina u razredu. Znanstveno-utemeljeni kurikulum u svojim lekcijama prati rezultate dugogodišnjih istraživanja ABCD modela razvoja koja podupiru tezu da je svaka individua sposobna ostvariti svoj potencijal i razviti se u zdravu ličnost tek kada dođe do uspješne integracije osjećaja i emocionalnog jezika sa ponašanjem i kognitivnim procesima.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 013-0000000-2625
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Miranda Novak (mnovak@erf.hr), 27. Lip. 2013. u 12:48 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4