crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 634547

Zbornik radova

Autori: Mihić, Josipa; Novak, Miranda; Bašić, Josipa; Radenić, Saša
Naslov: IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA U ŠKOLI: PATHS- RASTEM U OŠ OTON IVEKOVIĆ ZAGREB
( IMPLEMENTATION OF PATHS-RASTEM IN SCHOOL CONTEXT: PATHS-RASTEM IN ELEMENTARY SCHOOL OTON IVEKOVIC ZAGREB )
Izvornik: Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.). (ur.). - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet , 2012. 108.-108. (ISBN: 978-953-6418-71-8).
Skup: 8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 27.-29. rujan 2012.
Ključne riječi: IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA. ŠKOLSKI PREVENTIVNI PROGRAM; ULOGA UČITELJA U PROVEDBI
( IMPLEMENTATION OF PATHS-RASTEM PROGRAM; SCHOOL PREVETIVE PROGRAM; ROLE OF TEACHER IN PROGRAM IMPLEMENTATION )
Sažetak:
PATHS-RASTEM kurikulum utemeljen je na vrlo jasnim teorijskim konceptima no njegova učinkovitost gotovo isključivo ovisi o kvaliteti implementacije u praksi. Unatoč razrađenosti lekcija, strukturiranosti i jasnim uputama o provedbi programa, istraživanja od strane autora programa i drugih provoditelja širom svijeta su pokazala da učinci gotovo isključivo ovise o kvaliteti implementacije (Domitrovich i Greenberg, 2000). Kvaliteta implementacije u školskom okruženju odnosi se na podršku organizacije i stavove samih provoditelja programa. Podrška organizacije uključuje koncepte poput kvalitete školske klime, administrativne podrške provedbi programa te podršku ravnatelja učiteljima koji program provode. Stavovi provoditelja programa odnose se na motiviranost učitelja za provedbu PATHS-RASTEM programa i njihovo uvjerenje da PATHS-RASTEM program zaista postiže pozitivne rezultate. Unutar projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno-emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“ je uz istraživanje učinaka PATHS-RASTEM programa praćena i kvaliteta implementacije programa u školama. Istraživački tim je pratio kvalitetu provedbe te je svojim aktivnostima nastojao utjecati i na kvalitetu podrške od strane škole i na stavove provoditelja programa. Ovo izlaganje će predstaviti iskustva istraživačkog tima s praćenjem kvalitete implementacije PATHS-RASTEM programa te naučene lekcije. S obzirom na činjenicu da je podučavanje učenika emocijama, samoregulaciji i samopouzdanju još uvijek nedovoljno zastupljeno u redovnom obrazovnom sustavu, provedba PATHS-RASTEM programa u hrvatskim školama zahtijevala je prevladavanje mnogih izazova. Isto tako, u izlaganju će se predstaviti i iskustva provoditelja: učiteljice pred kojom je bio izazov prihvaćanja PATHS-RASTEM programa i uklapanja PATHS-RASTEM kurikuluma u redovnu nastavu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 013-0000000-2625
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Miranda Novak (mnovak@erf.hr), 27. Lip. 2013. u 12:52 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4