Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA U ŠKOLI: PATHS- RASTEM U OŠ OTON IVEKOVIĆ ZAGREB (CROSBI ID 598169)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Mihić, Josipa ; Novak, Miranda ; Bašić, Josipa ; Radenić, Saša IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA U ŠKOLI: PATHS- RASTEM U OŠ OTON IVEKOVIĆ ZAGREB // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana et al. (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 108.-108

Podaci o odgovornosti

Mihić, Josipa ; Novak, Miranda ; Bašić, Josipa ; Radenić, Saša

hrvatski

IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA U ŠKOLI: PATHS- RASTEM U OŠ OTON IVEKOVIĆ ZAGREB

PATHS-RASTEM kurikulum utemeljen je na vrlo jasnim teorijskim konceptima no njegova učinkovitost gotovo isključivo ovisi o kvaliteti implementacije u praksi. Unatoč razrađenosti lekcija, strukturiranosti i jasnim uputama o provedbi programa, istraživanja od strane autora programa i drugih provoditelja širom svijeta su pokazala da učinci gotovo isključivo ovise o kvaliteti implementacije (Domitrovich i Greenberg, 2000). Kvaliteta implementacije u školskom okruženju odnosi se na podršku organizacije i stavove samih provoditelja programa. Podrška organizacije uključuje koncepte poput kvalitete školske klime, administrativne podrške provedbi programa te podršku ravnatelja učiteljima koji program provode. Stavovi provoditelja programa odnose se na motiviranost učitelja za provedbu PATHS-RASTEM programa i njihovo uvjerenje da PATHS-RASTEM program zaista postiže pozitivne rezultate. Unutar projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno-emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“ je uz istraživanje učinaka PATHS-RASTEM programa praćena i kvaliteta implementacije programa u školama. Istraživački tim je pratio kvalitetu provedbe te je svojim aktivnostima nastojao utjecati i na kvalitetu podrške od strane škole i na stavove provoditelja programa. Ovo izlaganje će predstaviti iskustva istraživačkog tima s praćenjem kvalitete implementacije PATHS-RASTEM programa te naučene lekcije. S obzirom na činjenicu da je podučavanje učenika emocijama, samoregulaciji i samopouzdanju još uvijek nedovoljno zastupljeno u redovnom obrazovnom sustavu, provedba PATHS-RASTEM programa u hrvatskim školama zahtijevala je prevladavanje mnogih izazova. Isto tako, u izlaganju će se predstaviti i iskustva provoditelja: učiteljice pred kojom je bio izazov prihvaćanja PATHS-RASTEM programa i uklapanja PATHS-RASTEM kurikuluma u redovnu nastavu.

IMPLEMENTACIJA PATHS-RASTEM PROGRAMA. ŠKOLSKI PREVENTIVNI PROGRAM; ULOGA UČITELJA U PROVEDBI

nije evidentirano

engleski

IMPLEMENTATION OF PATHS-RASTEM IN SCHOOL CONTEXT: PATHS-RASTEM IN ELEMENTARY SCHOOL OTON IVEKOVIC ZAGREB

nije evidentirano

IMPLEMENTATION OF PATHS-RASTEM PROGRAM; SCHOOL PREVETIVE PROGRAM; ROLE OF TEACHER IN PROGRAM IMPLEMENTATION

nije evidentirano

Podaci o prilogu

108.-108..

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-71-8

Podaci o skupu

8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

predavanje

27.09.2012-29.09.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija