PREVENTIVNE KAMPANJE: STUDENTSKI KOMUNIKACIJSKI PROJEKT KAMPANJA ZA PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA (CROSBI ID 598170)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihić, Josipa ; Novak, Miranda ; Čakmazović, Alma ; Bašić, Josipa
hrvatski
PREVENTIVNE KAMPANJE: STUDENTSKI KOMUNIKACIJSKI PROJEKT KAMPANJA ZA PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA
Socijalni marketing je novo područje u svjetskim okvirima koje se izrazito mijenja tijekom zadnjih nekoliko desetljeća. Temelji se na načelima klasičnog marketinga, no njegovi su nositelji pomagači koji osluškuju potrebe i probleme u društvu te kampanjama nastoje utjecati na publiku da promijeni svoje ponašanje kako bi imala veću kvalitetu života općenito. Svjetski trendovi na području prevencijske znanosti također ukazuju na korištenje medija kako bi se povećala učinkovitost preventivnih programa i ojačala politika za preventivna ulaganja. Na studiju Socijalne pedagogije na Edukacijsko- rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu od akademske godine 2010/2011 s izvođenjem je krenuo kolegij Preventivne kampanje čija je nositeljica prof. dr. sc. Josipa Bašić a izvoditeljice kolegija su Josipa Mihić i Miranda Novak. Motivacija za pokretanje ovog kolegija unutar korpusa kolegija vezanih uz prevenciju temelji se na važnosti medijske promocije prevencije te potrebi za educiranjem budućih socijalnih pedagoga o procesu pokretanja medijske kampanje i njihovoj profesionalnoj ulozi unutar tog procesa. Unutar kolegija Preventivne kampanje studente podučava osnovnim načelima socijalnog marketinga, persuazivne komunikacije, koracima medijskih kampanji te ulozi medija u prevenciji. Izvodi se na 1. godini diplomskog studija Socijalne pedagogije. S obzirom da je riječ o izuzetno interdisciplinarnom području, izvoditeljicama u provedbi nastave pomaže gošća predavačica Alma Čakmazović, stručnjakinja za marketing i copy-writerica. Ovaj će poster uz kolegij Preventivnih kampanji predstaviti Studentski komunikacijski projekt Kampanja za promociju mentalnog zdravlja. Studentski komunikacijski projekt nastao je kao rezultat rada studenata i izvoditelja kolegija Preventivnih kampanji te volonterskog angažmana copy-writerice Alme Čakmazović i grafičke dizajnerice Marije Friščić. Cilj komunikacijskog projekta bio je osmisliti proizvod koji bi unutar šire teme promocije mentalnog zdravlja promovirao važnost pozitivnog samopoimanja. Ciljna publika komunikacijskog projekta bili su studenti Studentskog kampusa na Borongaju no finalni je proizvod korišten i za promociju kolegija Preventivne kampanje, područja prevencije te samog Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta.
PREVENTIVNE KAMPANJE; SOCIJALNI MARKETING; PROMOCIJA MENTALNOG ZDRAVLJA; MEDIJI; INTERDISCIPLINARNOST
nije evidentirano
engleski
PREVENTIVE CAMPAIGNS: STUDENT COMMUNICATION PROJECT CAMPAIGN FOR MENTAL HEALTH PROMOTION
nije evidentirano
PREVENTION CAMPAIGNS; SOCIAL MARKETING; MENTAL HEALTH PROMOTION; MEDIA; INTERDISCIPLINARITY
nije evidentirano
Podaci o prilogu
273.-273..
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.)
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6418-71-8
Podaci o skupu
8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
predavanje
27.09.2012-29.09.2012
Zagreb, Hrvatska