crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 634562

Zbornik radova

Autori: Bašić, Josipa
Naslov: Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih
( Social and emotional learning – Positive development and prevention of children and youth's risk behaviors )
Izvornik: Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.) (ur.). - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet , 2012. (ISBN: 978-953-6418-71-8).
Skup: 8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 27.-29. rujan 2012.
Ključne riječi: socijalno-emocionalne kompetencije; univerzalna prevencija; dobrobit djece i mladih; školska prevencija
( socio-emotional learning; universal prevention; well-being of children and youth; school prevention )
Sažetak:
Najprirodnije okruženje za pozitivan razvoj djece i mladih je svakako škola i školsko okruženje. Škole se moraju reformirati tako da učine napore i istovremeno usmjere pažnju na socijalno- emocionalne probleme i barijere učenju koje postoje kod mnogih učenika. Rezultati istraživanja ukazuju da će škole biti najuspješnije u svojoj misiji obrazovanja kada integriraju napore prema promoviranju dječjeg akademskog, socijalnog i emocionalnog učenja. Veliki broj učenika ne može se fokusirati na učenje dok se prethodno ne usmjeri prema njihovim socijalnim i emocionalnim potrebama. Socijalno i emocionalno učenje definira se kao: usvajanje i prikladno upotrebljavanje interpersonalnih vještina i vještina rada u malim grupama (prepoznavanje, upravljanje i izražavanje emocija) ; internalizacija prosocijalnih stavova i vrijednosti potrebnih za postizanje ciljeva, rješavanje problema, emocionalnu uključenost u učenje i rad te uspjeh u školi i kroz život. Ključne komponente programa socijalno emocionalnog učenja i stjecanja socijalno-emocionalnih kompetencija su: Samo-svjesnost ; Socijalna svjesnost ; Odgovorno donošenje odluka ; Samoupravljanje ; Upravljanje odnosima. Njihova implementacija odvija se na mnoge načine i tako postaju upotrebljivi kao sveobuhvatni programi promocije pozitivnog razvoja djece i prevencije poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih. U plenarnom predavanju osim uvođenja u područje socijalno-emocionalnog učenja bit će prikazani neki naši i svjetski programi, njihova implementacija u Hrvatskoj te dokazi njihove učinkovitosti na pozitivan razvoj i prevenciju rizičnih ponašanja djece i mladih.
Vrsta sudjelovanja: Plenarno
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 013-0000000-2625
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Miranda Novak (mnovak@erf.hr), 27. Lip. 2013. u 13:17 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4