Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih (CROSBI ID 598176)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Bašić, Josipa Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana et al. (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012

Podaci o odgovornosti

Bašić, Josipa

hrvatski

Socijalno-emocionalno učenje – Pozitivan razvoj i prevencija rizičnih ponašanja djece i mladih

Najprirodnije okruženje za pozitivan razvoj djece i mladih je svakako škola i školsko okruženje. Škole se moraju reformirati tako da učine napore i istovremeno usmjere pažnju na socijalno- emocionalne probleme i barijere učenju koje postoje kod mnogih učenika. Rezultati istraživanja ukazuju da će škole biti najuspješnije u svojoj misiji obrazovanja kada integriraju napore prema promoviranju dječjeg akademskog, socijalnog i emocionalnog učenja. Veliki broj učenika ne može se fokusirati na učenje dok se prethodno ne usmjeri prema njihovim socijalnim i emocionalnim potrebama. Socijalno i emocionalno učenje definira se kao: usvajanje i prikladno upotrebljavanje interpersonalnih vještina i vještina rada u malim grupama (prepoznavanje, upravljanje i izražavanje emocija) ; internalizacija prosocijalnih stavova i vrijednosti potrebnih za postizanje ciljeva, rješavanje problema, emocionalnu uključenost u učenje i rad te uspjeh u školi i kroz život. Ključne komponente programa socijalno emocionalnog učenja i stjecanja socijalno-emocionalnih kompetencija su: Samo-svjesnost ; Socijalna svjesnost ; Odgovorno donošenje odluka ; Samoupravljanje ; Upravljanje odnosima. Njihova implementacija odvija se na mnoge načine i tako postaju upotrebljivi kao sveobuhvatni programi promocije pozitivnog razvoja djece i prevencije poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih. U plenarnom predavanju osim uvođenja u područje socijalno-emocionalnog učenja bit će prikazani neki naši i svjetski programi, njihova implementacija u Hrvatskoj te dokazi njihove učinkovitosti na pozitivan razvoj i prevenciju rizičnih ponašanja djece i mladih.

socijalno-emocionalne kompetencije; univerzalna prevencija; dobrobit djece i mladih; školska prevencija

nije evidentirano

engleski

Social and emotional learning – Positive development and prevention of children and youth's risk behaviors

nije evidentirano

socio-emotional learning; universal prevention; well-being of children and youth; school prevention

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2012.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6418-71-8

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.)

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

8. međunarodni znanstveni skup Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

ostalo

27.09.2012-29.09.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija