crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 635337

Zbornik radova

Autori: Sušanj, Zoran; Jakopec, Ana; Miljković Krečar, Irena
Naslov: Provjera modela poduzetničkih namjera kod studenata ekonomskog i neekonomskog usmjerenja
( Testing the model of entrepreneurial intentions of students of economic and non-economic orientation )
Izvornik: Međunarodni psihologijski znanstveni skup "21. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA" / Kuterovac Jagodić, G. ; Erceg Jugović, I. ; Huić, A. (ur.). - Zagreb : Filozofski fakultet, Zagreb , 2013. 196-196 (ISBN: 978-953-175-463-7).
Skup: Međunarodni psihologijski znanstveni skup "21. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA"
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 11-13.04.2013.
Ključne riječi: poduzetnički potencijal i sklonosti; poduzetnička samoefikasnost; poželjnost poduzetništva; poduzetničke namjere
( entrepreneurial potential and tendencies; entrepreneurial self-efficacy; desirability of entrepreneurship; entrepreneurial intentions )
Sažetak:
Istraživanja u području psihologije poduzetništva ukazuju na povezanost različitih osobina, uvjerenja i stavova poduzetnika s poduzetničkim namjerama. Osnovni je cilj ovog istraživanja ispitati međuodnos poduzetničkih potencijala i sklonosti, poduzetničke samoefikasnosti, poželjnosti poduzetništva te poduzetničke namjere. Podaci su prikupljeni na većem uzorku studenata diplomskih studija ekonomskih i neekonomskih usmjerenja i analizirani strukturalnim modeliranjem. Pretpostavljeni model predviđa da samoprocjene poduzetničkih potencijala i sklonosti, poduzetničke samoefikasnosti i poželjnosti poduzetništva utječu na poduzetničke namjere. Rezultati potvrđuju polazne hipoteze modela predikcije poduzetničke namjere, pri čemu je dobiven potpuni medijacijski utjecaj poduzetničke samoefikasnosti i poželjnosti poduzetništva u odnosu samoprocjene poduzetničkih potencijala i sklonosti te poduzetničke namjere. Multigrupnom je analizom, provedenom u okviru strukturalnog modeliranja, utvrđeno kako je snaga medijacijskog efekta moderirana pripadnošću grupi studijskog usmjerenja. Drugim riječima, medijacijski je utjecaj poduzetničke samoefikasnosti i poželjnosti poduzetništva značajno jače izražen u studenata ekonomskog usmjerenja. Pored toga, modelom je ukupno objašnjen značajno veći dio varijance namjere uključivanja u poduzetničke aktivnosti studenata ekonomskog usmjerenja u odnosu na poduzetničke namjere studenata neekonomskog usmjerenja. Nalazi istraživanja interpretiraju se u okviru teorije poduzetničkog potencijala. Raspravlja se o poželjnim promjenama obrazovnih programa diplomskih studija i njihovom mogućem utjecaju na kasnije poduzetničko ponašanje.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Ana Jakopec (ajakopec@ffri.hr), 2. Srp. 2013. u 19:31 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4