Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Provjera modela poduzetničkih namjera kod studenata ekonomskog i neekonomskog usmjerenja (CROSBI ID 598385)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Sušanj, Zoran ; Jakopec, Ana ; Miljković Krečar, Irena Provjera modela poduzetničkih namjera kod studenata ekonomskog i neekonomskog usmjerenja // Međunarodni psihologijski znanstveni skup "21. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA" / Kuterovac Jagodić, G. ; Erceg Jugović, I. ; Huić, A. (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 196-196

Podaci o odgovornosti

Sušanj, Zoran ; Jakopec, Ana ; Miljković Krečar, Irena

hrvatski

Provjera modela poduzetničkih namjera kod studenata ekonomskog i neekonomskog usmjerenja

Istraživanja u području psihologije poduzetništva ukazuju na povezanost različitih osobina, uvjerenja i stavova poduzetnika s poduzetničkim namjerama. Osnovni je cilj ovog istraživanja ispitati međuodnos poduzetničkih potencijala i sklonosti, poduzetničke samoefikasnosti, poželjnosti poduzetništva te poduzetničke namjere. Podaci su prikupljeni na većem uzorku studenata diplomskih studija ekonomskih i neekonomskih usmjerenja i analizirani strukturalnim modeliranjem. Pretpostavljeni model predviđa da samoprocjene poduzetničkih potencijala i sklonosti, poduzetničke samoefikasnosti i poželjnosti poduzetništva utječu na poduzetničke namjere. Rezultati potvrđuju polazne hipoteze modela predikcije poduzetničke namjere, pri čemu je dobiven potpuni medijacijski utjecaj poduzetničke samoefikasnosti i poželjnosti poduzetništva u odnosu samoprocjene poduzetničkih potencijala i sklonosti te poduzetničke namjere. Multigrupnom je analizom, provedenom u okviru strukturalnog modeliranja, utvrđeno kako je snaga medijacijskog efekta moderirana pripadnošću grupi studijskog usmjerenja. Drugim riječima, medijacijski je utjecaj poduzetničke samoefikasnosti i poželjnosti poduzetništva značajno jače izražen u studenata ekonomskog usmjerenja. Pored toga, modelom je ukupno objašnjen značajno veći dio varijance namjere uključivanja u poduzetničke aktivnosti studenata ekonomskog usmjerenja u odnosu na poduzetničke namjere studenata neekonomskog usmjerenja. Nalazi istraživanja interpretiraju se u okviru teorije poduzetničkog potencijala. Raspravlja se o poželjnim promjenama obrazovnih programa diplomskih studija i njihovom mogućem utjecaju na kasnije poduzetničko ponašanje.

poduzetnički potencijal i sklonosti; poduzetnička samoefikasnost; poželjnost poduzetništva; poduzetničke namjere

nije evidentirano

engleski

Testing the model of entrepreneurial intentions of students of economic and non-economic orientation

nije evidentirano

entrepreneurial potential and tendencies; entrepreneurial self-efficacy; desirability of entrepreneurship; entrepreneurial intentions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

196-196.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni psihologijski znanstveni skup "21. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA"

Kuterovac Jagodić, G. ; Erceg Jugović, I. ; Huić, A.

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-175-463-7

Podaci o skupu

Međunarodni psihologijski znanstveni skup "21. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA"

predavanje

11.04.2013-13.04.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija