crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 637842

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Tafra, Branka; Košutar, Petra
Naslov: Razgraničavanje jezičnih entiteta na osnovi modela (ne)identičnosti
( Boundary Determination of Language Entities on the Basis od (Un)Identity Models )
Knjiga: Hrvatski pogledi na odnose između hrvatskoga, sprskoga i bosanskoga/bošnjačkoga jezika (svezak 2.) ; Die Kroatische Sichtweise des Verhältnisses zwischen dem Kroatischen, Serbischen und Bosnischen/Bosniakischen
Urednik/ci: Tošović, Branko ; Wonisch, Arno
Izdavač: Institut für Slawistik der Karl-Franzens-Univesität Graz ; Izvori
Grad: Zagreb
Godina: 2012
Raspon stranica:: 485-513
ISBN: 978-3-9503053-8-8
Ključne riječi: istost, jednakost, različitost, bosanski, crnogorski, hrvatski, srpski, policentrični jezici, jezične varijante, standardni jezik
( sameness, equivalence, diversity, Bosnian, Montenegrin, Croatian, Serbian, polycentric language, language variant, standard language )
Sažetak:
Postoji više kriterija kojima se određuje što jest jezik, a što nije. Odmah treba reći da nijedan nije dostatan da bi se sa sigurnošću reklo što je jezik, a što dijalekt, koliko jezika ima na svijetu, što su dva jezika, a što varijante jednoga jezika. To je sve općepoznato. U ovom smo radu pošli drugim putem primijenivši univerzalni kriterij za razlikovanje jednoga od drugoga entiteta. Uspostavili smo model u kojem razgraničavajući istost, jednakost i različitost ujedno razgraničavamo bilo koje entitete, u ovom slučaju jezične.
Projekt / tema: 226-2261681-0672
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Filologija
Upisao u CROSBI: Petra Košutar (pkosutar@hrstud.hr), 18. Srp. 2013. u 16:08 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4