crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 648936

Časopis

Autori: Sindik, Joško; Šunjić, Ivana; Čosić, Ana; Budisavljević, Tamara
Naslov: Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece
( Use of the Catalogue of learning objectives in an assessment of competences in preschool children )
Izvornik: Metodički ogledi (0353-765X) 20 (2013), 1; 117-135
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: predškolska djeca; dječje kompetencije; spremnost za školu
( preschool children; children’s competences; school readiness )
Sažetak:
Provjerili smo primjenljivost pristupa dječjim kompetencijama iz dječjeg vrtića u kantonu Bern u Švicarskoj na uzorku djece školskih obveznika u odgojnim skupinama dječjeg vrtića „Trnoružica“ u Zagrebu, primjenom skale procjene Katalog ciljeva učenja. Utvrđeno je da su pojedine vrste kompetencija u podjednakoj mjeri razvijene kod djece. Također nismo pronašli statistički značajne razlike između dječaka i djevojčica u izraženosti pojedinih kompetencija. Pronašli smo statistički značajne razlike između pojedinih odgojnih grupa u razvijenosti pojedinih kompetencija, kao i u ukupnom rezultatu na Katalogu ciljeva učenja. Mogućnost generalizacije rezultata ovog istraživanja je ograničena, prvenstveno zbog malog i namjernog uzorka sudionika. Pretpostavljamo da bi Katalog ciljeva učenja mogao biti koristan u praktičnom radu odgojitelja, uz neka metrijska poboljšanja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece
Upisao u CROSBI: Joško Sindik (Josko.Sindik@inantro.hr), 22. Lis. 2013. u 18:45 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4