Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece (CROSBI ID 196538)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško ; Šunjić, Ivana ; Čosić, Ana ; Budisavljević, Tamara
hrvatski
Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece
Provjerili smo primjenljivost pristupa dječjim kompetencijama iz dječjeg vrtića u kantonu Bern u Švicarskoj na uzorku djece školskih obveznika u odgojnim skupinama dječjeg vrtića „Trnoružica“ u Zagrebu, primjenom skale procjene Katalog ciljeva učenja. Utvrđeno je da su pojedine vrste kompetencija u podjednakoj mjeri razvijene kod djece. Također nismo pronašli statistički značajne razlike između dječaka i djevojčica u izraženosti pojedinih kompetencija. Pronašli smo statistički značajne razlike između pojedinih odgojnih grupa u razvijenosti pojedinih kompetencija, kao i u ukupnom rezultatu na Katalogu ciljeva učenja. Mogućnost generalizacije rezultata ovog istraživanja je ograničena, prvenstveno zbog malog i namjernog uzorka sudionika. Pretpostavljamo da bi Katalog ciljeva učenja mogao biti koristan u praktičnom radu odgojitelja, uz neka metrijska poboljšanja.
predškolska djeca; dječje kompetencije; spremnost za školu
nije evidentirano
engleski
Use of the Catalogue of learning objectives in an assessment of competences in preschool children
nije evidentirano
preschool children; children’s competences; school readiness
nije evidentirano