Grad: Jastrebarsko
Godina: 2012
Stranica: 436
ISBN: 978-953-191-747-6
Ključne riječi: krizni događaji; psihološka prva pomoć
( crisis events; psychological first aid )
Knjiga ima 5 dijelova. U prvom dijelu opisuje se početak provedbe psiholoških kriznih intervencija u Hrvatskoj te rad na njihovu usustavljivanju od 1995. godine do danas. U 2. dijelu autorica detaljno opisuje načela provedbe psiholoških kriznih intervencija i njihove općenite karakteristike. U trećem dijelu opširno se opisuju pojedini sastavni elementi krizne intervencije: saznavanje o kriznom događaju, pokretanje i provedba krizne intervencije, kratkoročni poslovi koje valja obaviti po završetku svake krizne intervencije u užem smislu i uloga voditelja krizne intervencije. Četvrti dio posvećen je raspravi o dugoročnim poslovima koji su sastavni dio kriznih intervencija u širem smislu (vođenje evidencija o provedenim intervencijama, procjena njihove djelotvornosti, praćenje stručne literature i briga o stručnjacima koji ih provode). U petom dijelu knjige opisane su opće i specifične teškoće u pokretanju, organizaciji i provedbi kriznih intervencija. Knjiga ima i osam dodataka (npr. kronološki popis sviju provedenih kriznih intervencija od 1995. do 2012., abecedni popis stručnjaka koji su ih provodili, planovi za konkretne krizne intervencije i izvještaji o njima itd.). U knjizi se nalazi i 30-ak tzv. okvira u kojima su prikazani različiti konkretni primjeri iz područja kriznih intervencija, a tekst sadrži i 30-ak tablica s različitim brojčanim podacima. Knjiga ima 173 reference u popisu literature.
Kategorija: Ostalo
Upisao u CROSBI: Tanja Jurin (tjurin@ffzg.hr), 29. Lis. 2013. u 22:38 sati