crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 653901

Časopis

Autori: Nikčević-Milković, A.
Naslov: Aktivno učenje na visokoškolskoj razini
( Active learning on high education )
Izvornik: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 2 (2004), 12; 47-54
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: aktivno učenje; viokoškolska razina; RWCT sustav
( active learning; high education; RWCT system )
Sažetak:
Aktivno i suradničko učenje najbolji su način pripreme studenata (učenika) za suvremena zanimanja i demokratski način života. Aktivno učenje mora biti rezultat aktivnog procesa poučavanja. Naročito je bitno da budući nastavnici budu poučavani aktivno i suradnički jer će na taj način ovakav način poučavanja znati prenositi u okvire svojim učionica. Aktivno učenje podrazumijeva znati kako djelotvorno učiti, stvoriti potrebu za učenjem kao cjeloživotnim obrazovanjem i znati kritički misliti. Kritičko mišljenje sposobnost je dubljeg razmatranja problema, „otvaranje“ misli za različite pristupe i perspektive i refleksivno mišljenje prije nego prihvaćanje iskaza i procedura bez razumijevanja i vrjednovanja. Suradničko učenje, koje se često vezuje uz aktivno učenje, uključuje znanje kako adekvatno raditi u timu ili skupini. Velik je broj metoda i tehnika kojima postižemo aktivno učenje. Mnoge se poučavaju u okviru RWCT sustava (okvirnog sustava za mišljenje i učenje). Cilj koji smo nastojali postići bio je: 1. Primjena metoda aktivnog učenja, razvijanje kritičkog, kreativnog i logičkog mišljenja kod studenata različitih komunikacijskih i suradničkih vještina ; 2. Utvrditi kako studenti prihvaćaju ovakav način rada, jesu li zadovoljni aktivnim i suradničkim načinom učenja i procjenjuju li korist od ovakvog načina učenja. Nastavnu cjelinu „Periodizacija čovjekovog psihičkog razvoja“ metodama aktivnog i suradničkog učenja usvajalo je 77 studenata Visoke učiteljske škole u Gospiću, nakon čega je proveden upitnik zadovoljstva i koristi od ovakvog načina rada. Procjene studenata pokazuju vioke rezultate na skalama zadovoljstva i koristi od provedenih aktivnosti, koje su u skladu s evaluacijom RWCT projekta od strane American Institut for Research
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 653901.06_ANELA_NIKCEVIC_MILKOVIC.pdf (tekst priložen 12. Stu. 2013. u 14:30 sati)
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Aktivno učenje na visokoškolskoj razini
Upisao u CROSBI: Anela Nikčević Milković (amilkovic@unizd.hr), 12. Stu. 2013. u 14:06 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4