Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Aktivno učenje na visokoškolskoj razini (CROSBI ID 197500)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Nikčević-Milković, A. Aktivno učenje na visokoškolskoj razini // Život i škola = Life and school, 2 (2004), 12; 47-54

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, A.

hrvatski

Aktivno učenje na visokoškolskoj razini

Aktivno i suradničko učenje najbolji su način pripreme studenata (učenika) za suvremena zanimanja i demokratski način života. Aktivno učenje mora biti rezultat aktivnog procesa poučavanja. Naročito je bitno da budući nastavnici budu poučavani aktivno i suradnički jer će na taj način ovakav način poučavanja znati prenositi u okvire svojim učionica. Aktivno učenje podrazumijeva znati kako djelotvorno učiti, stvoriti potrebu za učenjem kao cjeloživotnim obrazovanjem i znati kritički misliti. Kritičko mišljenje sposobnost je dubljeg razmatranja problema, „otvaranje“ misli za različite pristupe i perspektive i refleksivno mišljenje prije nego prihvaćanje iskaza i procedura bez razumijevanja i vrjednovanja. Suradničko učenje, koje se često vezuje uz aktivno učenje, uključuje znanje kako adekvatno raditi u timu ili skupini. Velik je broj metoda i tehnika kojima postižemo aktivno učenje. Mnoge se poučavaju u okviru RWCT sustava (okvirnog sustava za mišljenje i učenje). Cilj koji smo nastojali postići bio je: 1. Primjena metoda aktivnog učenja, razvijanje kritičkog, kreativnog i logičkog mišljenja kod studenata različitih komunikacijskih i suradničkih vještina ; 2. Utvrditi kako studenti prihvaćaju ovakav način rada, jesu li zadovoljni aktivnim i suradničkim načinom učenja i procjenjuju li korist od ovakvog načina učenja. Nastavnu cjelinu „Periodizacija čovjekovog psihičkog razvoja“ metodama aktivnog i suradničkog učenja usvajalo je 77 studenata Visoke učiteljske škole u Gospiću, nakon čega je proveden upitnik zadovoljstva i koristi od ovakvog načina rada. Procjene studenata pokazuju vioke rezultate na skalama zadovoljstva i koristi od provedenih aktivnosti, koje su u skladu s evaluacijom RWCT projekta od strane American Institut for Research

aktivno učenje; viokoškolska razina; RWCT sustav

nije evidentirano

engleski

Active learning on high education

nije evidentirano

active learning; high education; RWCT system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (12)

2004.

47-54

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Psihologija