crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 655267

Zbornik radova

Autori: Nikčević-Milković, Anela
Naslov: Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja
( The project "School open to parents" in the context of the school-parents cooperation as a prerequisite for sustainable development )
Izvornik: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.). - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet , 2008. 115-119 (ISBN: 978-953-98445-4-5).
Skup: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum: Plitvička jezera, Hrvatska, 2008.
Ključne riječi: partnerski odnos škole i roditelja; prava djece; razvoj demokracije; kompetencije roditelja i školskih djelatnika; održivi razvoj
( partner relationship between school and parents; children's rights; development of democracy; competencies of parents and school employees; sustainable development )
Sažetak:
Roditelji školske djece u Hrvatskoj većinom imaju premalo ili nimalo mogućnosti sudjelovanja u donošenju odluka u školi i lokalnoj zajednici za dobrobit njihove djece. S druge strane, roditelji i svi koji se brinu za dobrobit djece dužni su ostvarivati prava djece na najbolji mogući način, a to se najbolje može ostvariti njihovom zajedničkom, otvorenom i ravnopravnom komunikacijom. U školskom kontekstu, ostvarivanje prava djece najbolje bi se postizalo kada bi se uspjeli ostvariti pravi partenrski odnosi škole i roditelja. To ne znači samo ostvarenu suradnju, nego i ostvarenu demokraciju na razini škole i šire na općoj društvenoj razini. Rezultati istraživanja, nažalost, sustavno pokazuju da je ovaj segment rada hrvatskih škola često najslabije razvijen i onaj kojega je teško razvijati. Uduga roditelja Korak po korak ostvaruje projekt Škola otvorena roditeljima s ciljem senzibilizacije roditelja i školskih djelatnika na nužnost aktivnog angažmana, ostvarivanja partnerstva škole i roditelja kroz konkretne akcije te razvijanja kompetencija za pokretanje daljnjih akcija.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 655267.rad_OR.pdf (tekst priložen 18. Stu. 2013. u 14:46 sati)
Upisao u CROSBI: Anela Nikčević Milković (amilkovic@unizd.hr), 18. Stu. 2013. u 14:46 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4