Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja (CROSBI ID 602582)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nikčević-Milković, Anela
hrvatski
Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja
Roditelji školske djece u Hrvatskoj većinom imaju premalo ili nimalo mogućnosti sudjelovanja u donošenju odluka u školi i lokalnoj zajednici za dobrobit njihove djece. S druge strane, roditelji i svi koji se brinu za dobrobit djece dužni su ostvarivati prava djece na najbolji mogući način, a to se najbolje može ostvariti njihovom zajedničkom, otvorenom i ravnopravnom komunikacijom. U školskom kontekstu, ostvarivanje prava djece najbolje bi se postizalo kada bi se uspjeli ostvariti pravi partenrski odnosi škole i roditelja. To ne znači samo ostvarenu suradnju, nego i ostvarenu demokraciju na razini škole i šire na općoj društvenoj razini. Rezultati istraživanja, nažalost, sustavno pokazuju da je ovaj segment rada hrvatskih škola često najslabije razvijen i onaj kojega je teško razvijati. Uduga roditelja Korak po korak ostvaruje projekt Škola otvorena roditeljima s ciljem senzibilizacije roditelja i školskih djelatnika na nužnost aktivnog angažmana, ostvarivanja partnerstva škole i roditelja kroz konkretne akcije te razvijanja kompetencija za pokretanje daljnjih akcija.
partnerski odnos škole i roditelja; prava djece; razvoj demokracije; kompetencije roditelja i školskih djelatnika; održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
The project "School open to parents" in the context of the school-parents cooperation as a prerequisite for sustainable development
nije evidentirano
partner relationship between school and parents; children's rights; development of democracy; competencies of parents and school employees; sustainable development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
115-119.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska