Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja (CROSBI ID 602582)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Nikčević-Milković, Anela Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 115-119

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela

hrvatski

Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja

Roditelji školske djece u Hrvatskoj većinom imaju premalo ili nimalo mogućnosti sudjelovanja u donošenju odluka u školi i lokalnoj zajednici za dobrobit njihove djece. S druge strane, roditelji i svi koji se brinu za dobrobit djece dužni su ostvarivati prava djece na najbolji mogući način, a to se najbolje može ostvariti njihovom zajedničkom, otvorenom i ravnopravnom komunikacijom. U školskom kontekstu, ostvarivanje prava djece najbolje bi se postizalo kada bi se uspjeli ostvariti pravi partenrski odnosi škole i roditelja. To ne znači samo ostvarenu suradnju, nego i ostvarenu demokraciju na razini škole i šire na općoj društvenoj razini. Rezultati istraživanja, nažalost, sustavno pokazuju da je ovaj segment rada hrvatskih škola često najslabije razvijen i onaj kojega je teško razvijati. Uduga roditelja Korak po korak ostvaruje projekt Škola otvorena roditeljima s ciljem senzibilizacije roditelja i školskih djelatnika na nužnost aktivnog angažmana, ostvarivanja partnerstva škole i roditelja kroz konkretne akcije te razvijanja kompetencija za pokretanje daljnjih akcija.

partnerski odnos škole i roditelja; prava djece; razvoj demokracije; kompetencije roditelja i školskih djelatnika; održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

The project "School open to parents" in the context of the school-parents cooperation as a prerequisite for sustainable development

nije evidentirano

partner relationship between school and parents; children's rights; development of democracy; competencies of parents and school employees; sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-119.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3

Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-98445-4-5

Podaci o skupu

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

NP Plitvička jezera, Hrvatska

Povezanost rada





Psihologija, Pedagogija