crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 655521

Časopis

Autori: Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Naslov: Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju
( Therapeutic interpretations in psychodrama with adolescents in a school setting )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 152 (2011), 1; 121-132
Vrsta rada: Stručni rad
Ključne riječi: terapijske interpretacije; psihodrama; psihoterapija; adolescent; okruženje
( therapeutic interpretations; psychodrama; psychotherapy; adolescent; setting )
Sažetak:
Psihodrama je akcijski oblik grupne psihoterapije. Kao sredstvo izražavanja, osim verbalizacije, primjenjuje pokreta, te govor tijela. Ona je i najinterpretativnija metoda terapije budući da se interpretacija daje putem tzv. Režiranja scena i odigravanja problema. Psihodramska terapijsko-iskustvena grupa učenika sedmih/osmih razreda osnovne škole u Zagrebu, trajala je u kontinuitetu dvije školske godine. Rabile su se najčešće psihodramske interpretacije: dvojnik (dubl), zamjena uloga i zrcaljenje. Unatoč organizacijskim poteškoćama, u grupi je postignut stalni psihoterapijski setting unutar škole, što je članovima grupe pomagalo u emocionalnom sazrijevanju, pripremajući ih na stanovit način za život u svijetu odraslih. Ponavljanjem i odigravanjem sličnih tema smanjivala se anksioznost članova, a vježbanjem uloga i važnošću igre osnaživao se interpretativni karakter psihodramske seanse, čime su adolescenti stjecali korektivno emocionalno iskustvo.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju
Upisao u CROSBI: Aleksandra Mindoljević (aleksandra.mindoljevic@ufzg.hr), 19. Stu. 2013. u 12:00 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4